Kruidvat bodyscrub & bodybutter

DSCF4268Zoals eerder al gepost, ben ik gek op de kruidvatproducten. Ook deze 2 mooierds hebben een prachtige ‘look’ gekregen! Erg zomers met de kleurtjes, het fruit en de bloemetjes. Dat geeft mij zo’n momentje waarop ik kan vergeten dat het buiten nog vriest dat het kraakt…

DSCF4271Je hebt verschillende geurtjes: sheaboter met kokos, mango en papa; en dan nog mijn keuze: veenbessen en granaatappel. Ik hou niet van de kokos-geur en diegene met mango vind ik niet erg fris ruiken. Ik ben meer fan van zwoele, zoete geuren, daarom is de combinatie van veenbessen en granaatappel perfect voor mij! Van iedere geur heb je trouwens een bodybutter, bodylotion, body scrub en shower gel.

DSCF4269Er staat niets bij van huidtypes, dus ik veronderstel dat het voor iedere huid geschikt is. Mijn huid is erg gevoelig en droog(eczeem) en deze zalfjes kan ik met gemak gebruiken! Een hele verluchting dat ik niet steeds dure crèmes van de apotheek moet smeren die niet altijd zo lekker ruiken.. Die crèmes worden nu eenmaal niet geparfumeerd omdat de gevoelige huid er vaak niet tegen kan, maar daar heb ik gelukkig geen problemen mee! Ik kan dus lekker die zalig geurende, verzorgende body butter gebruiken! Zoals je kan zien heb ik dat al vaak gedaan!

DSCF4273

Scrub

De bodyscrub bevat kleine witte scrubdeeltjes en grotere pitten van de granaatappel/veenbessen. Hij geeft een zalig gevoel, maar het douchewater blijft helder gekleurd.. Dus ofwel heb ik geen dode huidcellen of deze scrubt niet echt goed. Maar toch blijf ik hem gebruiken, want hij ruikt zo lekker en het geeft zo’n zalig zomers gevoel, net alsof je aan het strand zit met al dat zand! De scrub mag wel net wat meer scrubdeeltjes bevatten of een wat dikkere structuur hebben, want nu loopt hij wel van mijn natte handen af in de douche.

DSCF4272Deze producten gebruik ik altijd tijdens en na het douchen, al geruime tijd en ik word ze maar niet beu! Deze producten koop ik opnieuw als ze op zijn! De scrub kost trouwens €2,89 en de butter €2,49.

2 thoughts on “Kruidvat bodyscrub & bodybutter

  1. Ik ben ook echt fan van de kruidvatproducten, goed en goedkoop! Ik ben wel meer te vinden voor kokosgeuren, dus als mijn huidige scrub en butter bijna ten einde is, ga ik ook eens kijken voor deze! Superfijne blog ook trouwens 🙂

Geef een reactie

