Review: Nivea reinigingscrème

DSCF4293Deze reinigingscrème heb ik al erg lang in de kast staan. Ik gebruik dit product elke morgend en het maakt mijn gezicht lekker zacht! Ondertussen is de verpakking wel vernieuwd, maar de inhoud is hetzelfde gebleven.

Volgens Nivea zelf: “Nivea Visage Verzachtende Reinigingscrème reinigt op milde en efficiënte wijze de droge of gevoelige huid zonder deze uit te drogen. De milde formule heeft een extra verzorgende werking die de huid soepel en zacht houdt.”

De dop sluit goed dus kan je de bus zonder problemen meenemen. Verder is het ook gemakkelijk te openen openen zonder je nagels erop te breken. Ook erg belangrijk!

DSCF4294

Als je de crème op je hand doet, zie je kleine rode en witte bolletjes. Het lijkt net een scrub, maar het voelt helemaal niet zo aan! Als je het aanbrengt op je vochtige huid, dan voel je het al zacht worden. Het voelt zalig aan! Ik zou mijn wangen wel kunnen blijven masseren met deze crème! Eens je de crème afspoelt, voelt je huid goed gehydradeerd aan. Er blijft geen trekkerig gevoel achter, maar toch smeer ik mijn droge huid maar in met een dagcrème. Mijn huid voelt nog een tijdje zacht aan, maar dit gevoel duurt helaas niet tot het einde van de dag.. Er geschieden dus geen wonderen met deze crème dus, jammer!

DSCF4296

Deze crème kost €6,50 voor 150ml en vind je onder andere in Kruidvat terug.

Geef een reactie

