Catrice – princess for a day

DSCF4314Laatst heb ik een nieuw nagellakje gekocht: Catrice – Princess for a day! En dat voor maar 1 euro in de uitverkoop bij kruidvat! Van dat kleurtje worden we toch instant vrolijk hé 😉

Ik vind dat het flesje een mooie vorm heeft en het borsteltje is wat breder, dat maakt het gemakkelijk om te lakken zonder fouten! Daarnaast is het een voordeel dat deze kleur geen onnatuurlijke kleur is, dus als je de lak eraf haalt en weer met ‘blote’ nagels rondloopt, dan kan niemand aan je handen zien dat je de dag ervoor nog nagellak hebt gedragen. Dat vind ik toch ook wel belangrijk!

De kleur dekte goed na 2 lagen. Met een topcoat erover, kon ik 3 dagen met de lak doorkomen, dat vind ik toch al best veel! Meestal doe ik er maar 1 of 2 dagen mee en dan is het al naar de ‘boem’.DSCF4316

Het is een fris en vrolijk kleurtje en ik voel me inderdaad wel ‘princess for a day’! Dit is momenteel 1 van mijn toppertjes uit mijn nagellak-stash!

Normaal kost dit lakje €2,49 tenzij het in de promo-bak ligt, zoals bij mij het geval was.

One thought on “Catrice – princess for a day

Geef een reactie

