Beauty Wishlist

Na al dat shoppen in Valencia en ondertussen mijn tablet nog te kopen (post ik later nog wel eens) schiet er amper nog geld over deze maand! Daarom maak ik nu een lijstje van de dingen die ik zeker nog wil gaan halen zodra ik terug wat ‘money’ heb!

1) Mascara

Ik heb momenteel een mascara van Nivea, maar die is niet waterproof en is al redelijk out. Er zitten al wat klontertjes in.. Dus tijd voor een nieuwe! Ik ben van principe dat ik enkel budget beauty producten koop, dus ik denk dat ik ga gaan voor Maybelline collosal volume of Essence Big Lashes/ I love extreme. Ik ga ter plekke de mascara eens uittesten en de beste meenemen 😉 Ik neem waarschijnlijk één van deze 3 mascara’s omdat deze goed uit de mascaratest op http://www.beautylab.nl kwamen! Voor ik er eentje koop moet ik toch nog zeker goed nakijken of de mascara zeker waterproof is!

2) Nagellak: koraalroze heet het denk ik? En een bordeaux-paars kleurtje zoek ik nog!

Meestal kies ik catrice, essence of bourjouis nagellakjes. De gekleurde nagellakjes van Hema slaan vaak tegen achteraf, ondervind ik. Dus dat gamma ga ik bewust overslagen.

beautybeforbreakfast.nl

3) Camouflage crème van catrice

Dit heb ik absoluut nodig om de donkere kringen onder mijn wangen te verstoppen en verder misschien nog de rode vlekken (eczema) die ik soms heb op mijn wangen! Ik hoop alleen dat ik niet de verkeerde kleur mee terug naar huis breng.

4) BB cream

Ja, het is weer zo ver. Ik ben weer een tube kwijt en ditmaal is het mijn BBcream van essence. Ik was er best tevreden over, maar ik wil nu toch eens een andere proberen. Liefst eentje die beter dekt. Ik heb al goede dingen gelezen over die van catrice! En hij kost maar 5,99euro! Misschien neem ik die wel.

5) Nagellak tegen gespleten nagels!

Mijn gespleten nagels worden met de dag erger.. Ik kan de velletjes er zo aftrekken. Als ik er dan eens nagellak overheen breng, dan duurt het niet lang voor deze er met velletje en al gewoon zo afkomt.. Vies en niet aangenaam!

Zo, hopelijk staat er genoeg op mijn rekening om dit allemaal te kunnen betalen! Maar daarna ben ik weer als een klein meisje met alle potjes aan het spelen 😉

Geef een reactie

