Recycleer uit de kringloopwinkel


Ik fiets bijna elke dag voorbij een kringloopwinkel en soms kan ik het toch niet laten om even binnen te gaan kijken. En deze keer vond ik er een mooi hemdje dat, mits wat opknapwerk, een aanwinst voor mijn kleerkast zou zijn!

Allereerst had ik geluk, dat hemdje was er gewoon in een maatje 38! Meestal hangen er enkel grote maten. De ‘normale’ maten worden er vaak snel verkocht.DSCF4609

En geloof het of niet, het kost maar €1,75! Ik heb er dan nog een half uurtje aan gewerkt en meteen de volgende dag aan gedaan om naar school te gaan!DSCF4600

Om het oudbollige beeld af te werpen, heb ik de mouwen omgerold en vast genaaid. Dat staat meteen al een stuk beter! Het was wel even knoeien, want de stof werkte niet echt mee. Ik draag het hemdje dus met opgerolde mouwen, enkele knoopjes open en er een topje onder.

Ik ben alleen niet echt fan van het motiefje, dus ik vrees dat het hemdje toch niet zo erg vaak gedragen zal worden… Maar onder mijn blazer en met een hoge broek, vind ik het nog best hip!

hemd3

Geef een reactie

