Favoriete apps na week 1

Jaja, ik heb mijn nieuwe tablet bijna een week en hij staat al vol met allerlei apps! Zelfs mijn vriend, die eerst geen fan was van een tablet, is nu helemaal overhaald! We spelen zelfs samen op de tablet voor het slapen gaan, in bed, in plaats van kruiswoordraadels!

1) raad het woord met 4 fotos: wat een leuk denkspel! Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten als ik het woord niet geraden heb. Het spel heb ik ondertussen al uitgespeeld en ik ben op zoek naar hetzelfde maar dan met andere woorden en in het Nederlands!

2) agenda van google: ik kan,al niet meer zonder! Het overzicht is heel volledig en gemakkelijk in gebruik.

3) logo quiz: nog zo’n verslavend spelletje dat je brein aan het werk zet!

1) droid paint free: zodat je iets kan tekenen en dat opslaan. Want vaak krijg ik tijdens het fietsen allerlei ideeën en dan wil ik die snel en gemakkelijk groeperen!

Google agenda, bron: tabletguide.nl

welke gratis apps mis ik nog /zoek ik nog?

1) een app om gemakkelijk nederlandse ebooks terug te vinden en liefst ook iets zoals een e-bibliotheek: gratis boeken lenen voor lidmaatschap (bv 5euro per jaar)! Als jullie nog een goede site hebben om gratis boeken te downloaden, dan laat je het maar weten!

2) zombie tsunami:  mijn vriend heeft dit spelletje eens op de gsm van een vriend gespeeld en sindsdien kan hij over niets anders meer praten. Wat sloeg dat voor hem tegen dat ik dat spelletje niet in google play store staat!

En welke apps gebruiken jullie zoal?

Geef een reactie

