My opinion: modeblunders 2012-2013

Ik ben het vaak genoeg helemaal niet eens met de mode die op dat moment heerst. Ik zet hier eventjes mijn laatste frustraties op een rijtje. Zoals altijd ga ik weer tegen de stroom in zwemmen, want waarschijnlijk ben ik helemaal de enigste die zo denkt over deze modetrends.

1. Een legging met print

Néé, een legging kan je gewoon níet stijlvol dragen als een broek. Het spant veel te hard om je lichaamsvormen en andere mensen zien dingen die ze niet willen zien. Een heel slank meisje met een zwarte legging kan nog nét door de beugel als ze het goed weet te combineren. En die geprinte leggings hebben ook steeds desastreuze tekeningen erop, ik heb er nog nooit een mooie gezien!

dev.haulerdeals.com

2. Neon

Zoets doet alleen maar pijn aan je ogen om ernaar te kijken. Ik hoop steeds dat het kleurtje minder fel wordt bij iedere wasbeurt… En zo’n kleur kan toch niemand flatteren?! ALS je het doet, hou het dan aub op neon-roze (die is het minst flashy vind ik) en slechts bij 1 neon kledingstuk per outfit.

Ik moet trouwens steeds aan mijn markeerstiften denken als ik zo’n outfit zie.

online-shopping-blog.de

3. Glittertruien

Tegenwoordig draagt iedereen dit in college. Ik vind het vreselijk omdat je er geen vorm in hebt, het glittert énorm hard  en verder ben je absoluut niet uniek als je dit draagt.

4. Peplum topjes

Naar mijn mening lijk je plots een stuk dikker als je zo’n peplum topje aan hebt. Als de wind waait en je topje vliegt omhoog, is dat ook niet echt wat je wilt, denk ik toch. Kortom het ziet er voor mij uit alsof een vliegende schotel op de verkeerde plaats geland is.

Versta me nou niet verkeerd, als jij je goed voelt in deze dingen, dan moet je ze zeker dragen! Mode is nu eenmaal erg persoonlijk. Maar dit zijn gewoon kledingsstukken waar je mij nooit in zult zien lopen. En ’s morgens hoop ik soms dat ik die dag niemand tegen kom die zich aan deze stukken waagt…

Ik hoop dat er nog mensen zijn met dezelfde mening als ik, en anders dan ben ik weeral een ‘specialleke’ hé!

2 thoughts on “My opinion: modeblunders 2012-2013

  1. Volgens mij ben ik dan net zo’n “specialleke” want ik ben het helemaal met jouw mening hierboven eens. En ook dat iedereen fijn moet dragen waar hij of zij zich prettig in voelt hoor, maar dat je mij inderdaad nooit zult zien lopen in één van deze kledingsstukken, ik vind ze niet flatteus.,

Geef een reactie

