Week 1: 100days till summer challenge

 

Ja, op witte donderdag (bijna letterlijk met al die sneeuw!) is de eerste week van de challenge voorbij! Toch heb ik al gezondigd.. Maar dat was op voorhand al te voorzien…

Het is me wel gelukt om frisdrank te mijden tijdens deze eerste week. Ik greep steevast naar water of thee, daarom ben ik erg trots op mezelf!

Daarentegen kon ik die lekkere snoepjes in de kast niet steeds weerstaan. Ik heb een hoop minder gesnoept dan gewoonlijk, maar eigenlijk was het mijn idee om helemaal niéts te snoepen. En dat is me dus niet gelukt.

Ik heb wel 4km gejogd (in 31minuten!) en 1km gezwommen (op 40minuten!). Dat is voor mij een hele prestatie met mijn drukke uurrooster. Nu de paasvakantie voor de deur staat, ga ik misschien wel 3 keer per week sporten!

Conclusie: volgende week zal ik toch nog ietsje harder mijn best moeten doen om mijn lijf bikiniproof te maken tegen de winter!!

Geef een reactie

