Shoplog: Kruidvat, Zeeman & Kringloopwinkel

Het was weer een hele tijd geleden dat ik nog eens de kans had om langs de drogisterij te gaan, daarom heb ik nu een hele boel ingeslagen! Zeker bij Kruidvat heb ik mij wat laten gaan… Kijk even mee!

Zoals julie een tijdje geleden op mijn beauty wishlist konden lezen, zocht ik nog enkele producten: Een goede mascara, koraalroze nagellak, camouflage crème van Catrice, BB-crème van Catrice en nagellak voor gespleten nagels.

Die heb ik gelukkig kunnen vinden!

Mascara: Get big lashes van Essence

Koraalroze nagellak: 109 off to miami!

Nagellak voor gespleten nagels: Essence studio nails, ultra strong nail hardener (deze heb ik al op momenteel!)

DSCF4710

Van de Camouflage crème en de BB-crème heb ik light beige, want ivory was er niet. En het is gelukkig niet te donker voor me!

DSCF4711

Eigenlijk heb ik geen grote nagellak-stash en daardoor miste ik nog enkele cruciale lente-kleurtjes! Muntgroen, geel, wit en een lakje met grote glitters! Hier was ik al lang naar op zoek!DSCF4715Ik moest natuurlijk ook eens rommelen in het bakje met de producten waarop korting is. Daar vond ik mijn gele lakje van NYC  en een base voor oogschaduw van essence!

DSCF4713

Daarna ging ik nog eventjes kijken in de Zeeman en daar vond ik de blauwe deo van Fa (blue romance) en 2 witte bakjes voor €0,99. Normaal gezien heb ik de roze deo van Fa (pink passion), maar die was er niet meer. De witte bakjes gebruik ik nu om mijn make-up te organiseren op mijn bureau en in mijn badkamerkastje!

En daarna ging ik nog langs de Kringloopwinkel. Daar vond ik nog een roman voor €2 en een riem voor €1. Deze riem wil ik gebruiken om er een horlogebandje van te maken. Als dit me lukt, dan volgt er een DIY!

DSCF4716

Bij Kruidvat heb ik ook nog wattenschijfjes, shampoo en conditioner gekocht. Als deze twee laatsten goed zijn, dan review ik deze later zeker nog!

Zo, nu kan ik er wel weer even tegen. Binnekort review ik de producten één voor één!

Prijzen;

Conditioner ultra-doux: €2,39

Shampoo ultra doux: €2,35

BB-crème Catrice: €5,99

Wattenschijfjes van Kruidvat (100% katoen): €0,89

Nagellakjes Essence colour & go: €1, 69 (sparkling water lilly & off to miami)

Nagellakje met glitters Essence: €1,89 (mrs en mr glitter)

Nagelverharder van Essence: €1,99

potloodscherper Essence: €0,99

Oogbasis Essence (uit promobak): €1,00

Bruin oogpotlood Catrice: €1,99

Nagellak NYC (uit promobak): €2,29 (Lexington Yellow)

Nagellak NYC: €2,99 (Mint Macaroon)

Camouflagecrème Catrice: €2,99

Deo (uit Zeeman): €1,59

Duopack witte bakjes: €0,99

Roman: €2

Riem: €1

En, wat was jouw laatste beauty-aankoop?

Geef een reactie

