Mijn playlist bij het joggen

Ik ben geen fan van DJ-muziek, zoals ik het noem. Ik luister dan ook vooral naar rock en soms zelfs wel naar metal. Naar welke nummers luister ik dan tijdens het lopen? Dat zal ik je eens even tonen!

Three days grace

Zowat mijn favoriete groep! Hier heb ik dan ook een hele reeks van liedjes op mijn apod staan. Last to know, life starts now, Riot, over & over, get out alive en Home zijn mijn lievelingsnummers. Give me a reason staat momenteel op nr 1.

Linkin Park

Given up is echt een zalig nummer om op te rennen! Hierbij laat ik me vaak dan ook helemaal gaan! Maar ook enkele van hun nieuwe liedjes kan ik wel smaken: Castle of glass, Powerless, Burn it down en Roads untravelled.

Populaire nummers van het moment

Af en toe hoor ik eens een nummer op de radio dat wel blijft hangen. Dat zijn deze nummers voor het moment:

Pink – just give me a reason.
Kensington – home again.
Carly Rea Epson – Call me maybe.
Simple plan – Summer paradise.Demi Lovato – Give your heart a break.
Maroon 5- Won’t go home without you
Bruno Mars – Grenade

Nog enkele hardere nummers

Papa Roach – Burn
Papa Roach – Getting away with murder
Evanescence – Lithium
Evanescence – Sweet sacrifice
Evanescence – Lies
Eluveitie – Inis Mona
Bullet for my Valentine – Tears don’t fall

Zo, hopelijk heb ik de rockers onder jullie nu wat meer inspiratie gegeven om een leuke looplijst op te stellen!

Als jullie nog rock/metal-suggesties hebben, dan hoor ik het graag!!

Oh, by the way: Zalig paasfeest aan iedereen!

Geef een reactie

