Week 2: 100 days till summer challenge

De week is zo snel voorbij gevlogen! Waarschijnlijk omdat het paasvakantie is… Voor diegenen die meedoen onder jullie, wil ik nog wat inspiratieplaatjes geven! We hebben deze 2e week dus al overleefd, nog even volhouden meiden!

Ik vind dat mijn 2e week nog goed geslaagd was! Ik heb 8km gelopen en 15minuten aan springtouwen gedaan. De koekjes kon ik niet altijd in de kast laten liggen, maar wederom vind ik dat ik de cola goed heb weerstaan tijdens deze feestdagen!

En, hoe staan jullie ervoor?

Veel succes!

Geef een reactie

