Yves Rocher

Momenteel zijn het promoties bij Yves-Rocher! Er zijn kortingen tot 50%!

Yves Rocher is één van mijn favoriete beauty-merken om verschillende redenen: de producten zijn niet zo duur, ruiken altijd geweldig, ze hebben een groot assortiment én je krijgt altijd gratis staaltjes bij je aankopen! Sinds kort heb ik me ingeschreven op hun site en nieuwsbrief en nu krijg je nog allerlei leuke extra’s erbij!

Zeker nu de lente voor de deur staat, wil ik ervoor zorgen dat mijn huid van alle winterse kwaaltjes kwijt geraakt!

Dit hydraterend masker met druiven gebruik ik al enkele jaren en het maakt mijn gezicht telkens zó zacht dat ik steeds weer verliefd wordt op dir productje. Het zit standaard in mijn make-up tas! Het is jammer genoeg wel duurder geworden over de jaren heen. Nu kost een tube van 50ml €6,70. Maar hij staat nu tijdelijk in promotie voor maar €3,95!

Deze douchegel van lelietjes-ter-dalen ruikt héér-lijk! Ik heb hem mijn moeder cadeau gedaan en ze was er echt erg blij mee! Deze kost normaal €4,20 en tijdelijk staat hij nu in promotie voor €2,90.

Aangezien ik gek ben op vanille moet ik deze lippenbalsem toch echt eens proberen. Momenteel kost hij maar 1euro! Normaal kan je hem krijgen voor €2,50. Aangezien Yves Rocher verder nog veel parfums en crèmes heeft met vanillegeur, zal ik toch eens tot in een winkel moeten geraken om daar te gaan snuffelen!

Yves Rocher bestaat al sinds 1959, dus al ruim 50 jaar! Het begon allemaal in een klein dorpje in Frankrijk, bij een man genaamd Yves Rocher. Yves Rocher wijdde zijn leven aan het creëren van een nieuwe vorm van schoonheid, gebaseerd op een welgemeend respect voor de natuur en voor vrouwen. Hij ontwikkelde plantaardige cosmetica,  een schoonheid waarmee hij tot op de dag van vandaag wereldwijd al 30 miljoen vrouwen heeft weten te verleiden.

 

Het merk heeft trouwens een hele lijn van producten die op natuurlijke basis geproduceerd zijn. Ze kiezen er bewust voor om nooit dierlijke producten te gebruiken, maar deze steeds te vervangen door plantaardige alternatieven. Er staat wel op de site dat niet alle producten 100% natuurlijk zijn, soms worden er synthetische stoffen aan toegevoegd als dit echt nodig blijkt te zijn. Ze proberen dat dan wel in een zo laag mogelijke concentratie te houden.

 

Vanaf 25euro wordt je bestelling gratis thuis geleverd en als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je 3euro korting op je bestelling! Jammer genoeg moet ik eventjes wat geld uitsparen want de voorbije weken waren al zo duur…

En, wat gaan jullie halen/bestellen?

One thought on “Yves Rocher

Geef een reactie

