DIY: Penhouder

Ik zocht al lange tijd naar een neutrale, maar toch leuke pennenhouder voor op mijn bureau. En waarom zou ik er geen zelf maken, dacht ik op een gegeven moment! Zo gezegd, zo gedaan!

Eerst passeerde ik langs de tweedehandswinkel waar ik dit leuke kannetje vond: Het is net een melkkannetje en er staat op dat er 1/10l in past, hoe lief! Het koste me slechts 1euro!

Het heeft me wel heel wat moeite gekost om dat stickertje eraf te krijgen! Maar met wat nagellak-remover is het dan toch gelukt. Na het hele kannetje ontvet te hebben, kon ik beginnen verven! Dat deed ik met een verfspuitbus uit de Hubo.

Ik heb 2 lagen aangebracht, anders kon je de donkerdere metaalkleur nog te goed door de verf heen zien.

lief hé?

Misschien dat ik er nog leuke tape op ga plakken, ik weet het nog niet. Het kannetje ziet er zo rustiek uit op deze manier, dus ik denk niet dat ik in de toekomst er nog iets aan ga veranderen, maar je weet nooit!

Jaja, ik ben verliefd op mijn eigen werk!

2 thoughts on “DIY: Penhouder

    • Dank je 🙂 Mijn creativiteit leidt niet altijd tot een goed einde hoor! Vaak probeer ik iets en trekt het echt op niets en moet ik het dan maar weg gooien. Het gebeurt echt zelden dat er iets moois uitkomt, zoals nu deze pennenhouder. En geduld heb ik ook niet 😉

Geef een reactie

