Shoplog: Action + sportwinkel

Action: zo’n goedkope winkel waar er altijd wel iets handig of moois ligt dat je gewoon moét hebben. En het is zo goedkoop dat je denkt: oh dat kan er nog wel bij. Dan kom je aan de kassa en schrik je er altijd van hoeveel al die kleine dingetjes samen kosten!

Aangezien er geen Action vlabij mijn deur is, is het dus een uitstap die ik en mijn moeder niet zo vaak doen. Gelukkig maar, anders zou onze portemonnee er nogal onder lijden! Ook nu kwamen we met een hele reeks dingetjes thuis.

Als eerste een superleuk zomershortje met bloemetjes! Ik was op slag verliefd! Dit neem ik zowiezo mee naar Peru. Ik moet alleen nog een topje vinden dat ik ermee kan combineren, maar dat zijn zorgen voor later. Dit shortje was 3.50euro, als ik het goed heb. Mijn moeder heeft dit shortje in het effen rood gekocht. Er was ook nog blauw en paars met een soort van strepen op.

Het bloemenrokje is al door menig meisjes/vrouwen gekocht denk ik! Overal op het girlscene-forum lees ik dat iedereen er enorm tevreden mee is. En nu ben ik dus ook trotse eigenaresse! En door die vrolijke bloemetjes zullen we genieten zodra de zon zich toont! Het rokje kostte 4.59euro. Het rokje was er ook nog in het wit met bloemetjes en zwart met witte stippen.

Daarnaast bracht ik ook nog post-its mee. Die zijn vooral voor het studeren. In mijn cursus van 500 pagina’s moet ik nogal zoeken voor ik vind waar ik het laatst gestopt was met lezen/leren. Daarom ga ik dus post-its plakken op de pagina’s. Deze pos-its kostten 99 cent!

Ik was al langere tijd op zoek naar een bandeau! Om onder te grote topjes te dragen deze zomer. En zodra mijn buik plat en strak is, dan kan ik het ook zo dragen! Als mijn buik ooit strak wordt ten minste… Er was jammer genoeg niet veel keuze, niet in kleuren en niet in maten. Daarom heb ik het voorbeeldmodel in het oranje meegenomen. Het was iets van 3 euro geloof ik. De andere kleuren waren: roze, geel, blauw, blauw-groen en oranje.

De filter voor in de dampkap is bedoeld als vulsel als ik nog eens iets zachts wil naaien! Je hebt zo van dat professioneel vulsel, maar dat is veel te duur voor wat het is en eigenlijk is het net hetzelfde als deze filter!

Daarnaast vond ik nog een pakketje stof met daarin 6 verschillende dessins van 45 op 45cm. En de dessins zijn echt heel hip en tof! Ik kijk ernaar uit om hiermee iets te maken! Dit was 2.59 euro geloof ik.

Daarnaast heb ik nog een yogamat gekocht, die staat niet op de foto, om mijn buikspieroefeningen thuis te kunnen uitvoeren! Het matje was er in verschillende kleuren: paars, blauw en roze. Ik heb voor blauw gekozen en er 3.99euro voor betaald.

Er was nog een sportwinkel vlakbij de Action en daar zijn we dan ook maar even binnen gewandeld hé. Ik kocht er een nieuw sport-T-Shirt en een band om je mp3 op je arm te dragen tijdens het lopen. Dit laatste had ik nodig omdat 1 van mijn loopbroeken geen zakje op de broek of in de broeksband had. En dan nu nog een weekje goed trainen voor de Ladiesrun van start gaat!

Ik ben erg tevreden met mijn aankopen!

One thought on “Shoplog: Action + sportwinkel

Geef een reactie

