Leeslijstje

Er zijn de laatste tijd zoveel leuke boeken en trilogieën uitgekomen, dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen lezen! En doordat ik zo weinig tijd heb, stapelen de boeken zich in mijn gedachten steeds verder op!

1) De boeken van Vampire diaries: omdat ik de afleveringen van de serie niet kan volgen, wil ik toch echt eens de boeken lezen! Ze lijken me zo spannend! En als je dan nog eens de gedachten van die sexy vampieren en Elena kan lezen, is dat helemaal een kers op de taart.

2) De boeken van The Hunger Games. Van een vriendin heb ik gehoord dat ze het verhaal in de film wat verandert hebben en dat het beter zou zijn in de boeken. Dus wil ik het oorspronkelijke verhaal wel eens lezen!

3) De boeken achter het verhaal Beautiful creatures. Mijn moeder zei dat de boeken zovéél beter waren dan de film, zoals zo vaak het geval is. Daar ben ik dan ook erg benieuwd naar!

4) Vallei van de Paarden van Jean Auel. Ik heb het eerste boek, Stam van de Holenbeer, in één ruk uitgelezen, ik ben dan ook benieuwd naar de rest van deze serie!

Eigenlijk kan ik eindeloos blijven opnoemen.

Zoals jullie wel zien, behoren fantasy, avontuur en prehistorische verhalen écht tot mijn favorieten. Ik kan mezelf echt verliezen in zulke boeken. Als er dan nog een sprankje liefde in zit, is het verhaal écht af voor mij!

Geef me geen boeken over de 20ste eeuw en de moeilijkheden van een mens, want zoiets werkt alleen maar deprimerend. Ik wil lezen om even te ontsnappen aan deze ‘moeilijke’ tijden. Eventjes wegdromen.. Zoals jullie zien ben ik dus een pure romanticus..

Wat lezen jullie graag?

Geef een reactie

