Valencia Goodies

Enkele weken geleden ben ik op schoolreis geweest naar Valencia en hebben we toen een bedrijf bezocht, namelijk het bedrijf RNB dat beautyproducten produceert. Achteraf kregen we te horen dat we fullsize stalen mee naar huis kregen!

Ieder kreeg 3 producten mee en er was véél keuze! Er was 1 handcrème, 1 bodylotion of butter en 1 parfum per persoon.

                                 

Op vlak van parfum was er niet zo veel keuze. Deze parfum ruikt écht naar rozen. Lekker fris en bloemerig. Ik combineer dit parfum vaak met een ander, zwaarder parfum, omdat deze net ietsje té fris is soms. In de zomer zal dit parfum wel beter passen, denk ik.

Het flesje vind ik niet zo mooi, maar het is dan ook geen duur parfum. Ik geloof dat het 10euro kost.

Van deze handcrème ben ik écht fan! Het is een lekker grote pot en de crème is zo romig en zacht! De geur is subtiel, maar wel aangenaam. Deze pot koop ik zeker opnieuw zodra ik nog eens een Supermercado tegenkom in Spanje! Deze kost ongeveer 3euro.

Ik moet stiekem bekennen dat ik deze handcrème ook gebruik als nachtcrème omdat hij zo voedend is! Dan smeer ik een heel dikke laag op voor ik ga slapen en wordt ik wakker met een babyzacht gezichtje.

Verder vind ik het ook een mooie pot! Ik heb wel al ondervonden dat ik de pot vaak ondersteboven wegzet, omdat ik steeds denk dat de blauwe onderkant het deksel is, maar dat is dus niet het geval!

Dit is een bodylotion voor de droge en jeukende huid. Ik heb wel een erg gevoelige huid, met zelfs wat eczema-plekken, en wilde dit product dus wel eens graag testen!

Ik heb ondervonden dat de crème te lopend is om goed aan te brengen op droge plaatsen. Verder trekt hij wel goed en snel in, maar verder verhelpt hij mijn droge plekken niet echt. Ik weet wel dat ik niet veel crèmes kan verdragen op mijn eczema-plekken, omdat ik er dan vaak uitslag van krijg bovenop mijn eczema. En deze crème verdraag ik gelukkig wel goed. Of hij echt mijn jeuk wegneemt, daar moet ik dan ‘nee’ op antwoorden.

Er zitten wel parabenen in deze bodylotion en is dus niet geschikt voor iemand die allergisch is aan bewaarstoffen.

Alle besproken producten kan je in een Supermercado vinden over heel Spanje en de firma was van plan om binnen de 5jaar uit te breiden naar Frankrijk, dus binnenkort kan je de producten daar ook vinden.

Ze zijn trouwens te koop voor een prikje!

Geef een reactie

