Inspiratie voor zomerkledij

Jammer genoeg heb ik al zoveel kleding in mijn kast hangen dat ik mezelf verboden heb om nog te gaan shoppen, tenzij ik echt iets nodig heb. Maar stiekem heb ik mezelf toch beloofd dat ik mag gaan shoppen als mijn lichaam klaar is voor de zomer! En dan zou ik deze 2 outfits meteen kopen!

Momenteel heb ik geen enkele skinny jeans die me echt goed zit én me goed staat. En ik zou zo graag een zwarte skinny hebben! Maar dan moet ik eerst nog een paar kilootjes afvallen… Man, ik wil die broek zó graag!

Van die aztec-print ben ik ook helemaal weg! Nu wil ik zo’n topje zelf maken, maar ik vind nergens een leuk katoentje met zo’n print op.. Als iemand me een link of plaats kan geven waar ik dit vind, laat me dan iets weten!

Daarboven nog zo’n licht vestje, zo heb ik er al tientallen in mijn kast hangen. Het is zo gemakkelijk omdat het licht is en je het open kan laten hangen als je het dan toch nog te warm hebt. Het perfecte lichte truitje voor de lente! Ondertussen heb ik al een grijze, zwarte, blauwe, beige, knalblauwe, marineblauwe, lichtblauwe met bolletjes en een roest-oranje truitje!

Ik heb al 2 jeans-shortjes, 1tje met zwarte kant onder en 1tje gewoon met omgevouwen rand. Nu wil ik er nog graag eentje die zo versleten lijkt zoals hierboven. Het is dé trend voor deze zomer en het is zo rocker-chique!
Zo’n zwart bloesje heb ik ondertussen ook al in enkele kleuren hangen in mijn kast, maar nog niet in het zwart. Zo’n bloesje is ideaal in de winter met nog een shirtje onder en in de zomer met een bandeau-BH als het bloesje transparant is.
Het voelt altijd zo chique aan en dat past wel bij de studie die ik volg. Gelukkig is chique ook nog trendy! Als apotheker moet je je niet té jeugdig kleden anders kom je niet meer geloofwaardig over bij je patiënten, vind ik toch.

Haha, ik heb dit model gekozen omdat zij qua haar en gezicht nog het meest op mij lijkt van alle mogelijke modellen bij de paskamer van H&M. Op zich ben ik niet zo dik dat ik die kleding niet zou mogen dragen, maar het zal gewoon pas écht fabulous staan als mijn lichaam wat slanker is.

Zo, als mijn lichaam bikini-proof is, dan ren ik meteen naar de dichtstbijzijnde H&M en slaag ik deze spullen in! Nu heb ik nog een motivatie meer om te blijven volhouden!

2 thoughts on “Inspiratie voor zomerkledij

  1. Je gaat het gewoon volhouden! Het is een goede motivatie toch, een bikini proof lijf?
    Ken je de challange van Annemerel, fit for summer? Ze heeft een facebook groep, wat motiveert enorm!

Geef een reactie

