Bioscoop

Net nu ik elke vrije dag moet studeren én het fantastisch weer is, spelen er een heleboel leuke films in de bioscoopzalen. Ik zet eventjes mijn favorieten op een rijtje:

Safe Haven, zo’n melige romantische film waardoor je eventjes de realiteit verliest, zalig toch! Af en toe heeft elk meisje nood aan een film als deze.

The Host, van dezelfde schrijfster als de Twilight Saga! Een science-fiction film over liefde en het einde van de menselijkheid. Ik ben erg benieuwd naar deze nieuwkomer!

Warm bodies, opnieuw een romantische film met een surreëel kantje. Ik denk dat dit een erg grappige film wordt en dat hij me erg gaat kunnen bekoren!

Jack, The giant Slayer. In de trailer leek dit een erg avontuurlijke film met knappe graphics! Ik ben wel bekend met een sprookjesverhaal, maar ik denk dat dit verhaal niet helemaal hetzelfde zal verlopen. Waarschijnlijk ga ik deze niet zien in de bioscoop, maar kijk ik hem wel eens als hij op tv speelt.

Rio, een tekenfilm! Ik ben echt fan van tekenfilms! Zo was ik meteen weg van Rapunzel. Vaak zitten er grapjes in verstopt voor volwassenen die de kinderen niet eens begrijpen. Zo richt de film zich toch op 2 doelgroepen! Hopelijk is deze tekenfilm net zo grappig en lief!

En, welke films willen jullie nog gaan zien in de bioscoop?

One thought on “Bioscoop

  1. Safe haven was fijn he? Ik heb de rest nog niet gezien, ik hoor wel veel goeie verhalen over the host en warm bodies. Maar toch, erhens trekt het me niet zo,. wellicht als ik ze kijk vind ik ze leuk!
    Ik heb Iron man 3 gezien, geweldig 🙂

Geef een reactie

