Week 7: 100 days till summer

Jep, meiden we zijn over de helft van deze challenge! Hopelijk zien jullie even veel vooruitgang als ik!

Ondertussen zijn er al 7 weken voorbij sinds de start van deze waanzinnige challenge. Gelukkig begon ik vorige week de eerste resultaten te zien van mijn harde werk en die hebben me geïnspireerd om deze week nog een tanje bij te steken!

In de foto hierboven kun je ongeveer zien wat het vetpercentage is van je lichaam, afgegaan op foto’s dan. Zo zat ik vroeger tussen de 30 n de 35% ongeveer en zit ik momenteel bijna aan 25%! Al een supergoede vooruitgang dus! Mijn doel is om zo’n lichaam te hebben als te zien is op de foto van 20-22% vet. Dan zal ik me weer lekker zelfverzekerd voelen!

Deze week heb ik:

– 23,6km gelopen! Wauw!- 80km gefietst met de elektrische fiets
– 30minuten cardio gedaan
– 1u en 10minuten BBB gedaan

Dat is écht veel voor mijn doen! Maar dat was ook enkel mogelijk omdat ik niet zoveel les had en dus veel tijd om te studeren en te sporten.

Verder heb ik ook zo gezond mogelijk proberen te eten deze week, mijn regels voor mezelf waren:Veel thee drinken, havermout eten als ontbijt, enkel crackers en fruit/groenten als tussendoortjes en na 19u niet meer snoepen!

Mijn lievelingstussendoortjes zijn ondertussen: rauwe, gepelde champignons (mmmmmm!), rode paprika zonder sausje, crackers, pistachenoten en yoghurt met fruit!

Verder heb ik ontdekt dat ik cola ondertussen helemaal niet meer mis! En toen ik het overlaatst, na lange tijd, nog eens een cola dronk, smaakte het helemaal anders en vond ik het niet zo lekker meer! Dus komop meiden, lang genoeg die ongezonde dingen mijden en dan verlang je er op de duur niet meer naar! Maar die tijd dat je eerst moet doorbrengen zonder die snoepjes/frisdranken, en dat is een harde tijd! Maar komop tigers, doorzetten!

Het lopen gaat echt steeds beter. Ik kan nu een uur aan elkaar doorlopen, zonder te stoppen en zonder buiten adem te geraken. Erg snel loop ik niet, gemiddeld slechts 8,5km/u, maar dat is voor de moment voldoende voor mij. Ik loop ook liever traag en ver dan kort en snel. In de toekomst ga ik er toch wel aan werken om telkens ietsje sneller proberen te lopen.

Dus meiden, het is nog 1,5maand tot je lichaam echt bikiniproof moet zijn. Als je nog geen resultaten ziet, heb je dus nog tijd genoeg om nog een tandje bij te steken om alsnog een prachtig lichaam te hebben tegen 1 juli! Je kan altijd wat firspiration opzoeken op tumblr of op pinterest als je even de moed kwijt bent!

Hoe staat het met jouw bikinilichaam?!

Geef een reactie

