Wishlist: verjaardag!

Eind deze maand wordt ik 21 jaartjes oud! Zo oud al.. Maar vooral: wat zou ik toch wel graag als cadeau krijgen?!

Mijn vriend kwam als eerste met de vraag: wat zou je graag krijgen? Dat zette mijn hersentjes zwaar aan het denken en gelukkig kon ik toch nog een paar dingetjes bedenken. Eigenlijk heb ik al zovéél en ben ik gelukkig met wat ik allemaal heb, maar enkele kleine dingetjes zouden nog verbeterd kunnen worden aan mijn leven, om het zo maar te zeggen!

Omdat ik allergisch ben aan de meeste oorbellen, draag ik er alleen zilveren of verzilverde. Ik draag het vaakst oorbellen zoals hierboven op de foto, maar onlangs is de parel eraf gevallen en nu heb ik er dus nieuwe nodig. Voor 5 euro bij kruidvat, dus dat is snel gefixt!

Sinds een tijdje heb ik steeds last van een tintelende linkervoet als ik ga hardlopen. Waarschijnlijk zijn mijn schoenen te oud of niet professioneel genoeg, nu ik steeds vaker en verder loop! Dus wil ik graag een voetanalyse laten uitvoeren en goede (en dus dure) schoenen om lekker veel te gaan hardlopen zonder tintelende voeten!

Mijn benen scheren is echt een ramp. Ik snijd erg vaak met een mesje in mijn been en dan kan ik enkele weken lang geen rokjes dragen, want dan zit ik met een grote korst op mijn benen. Daarnaast groeien mijn haartjes nu ongelooflijk snel en zou ik eigenlijk dagelijks mijn benen moeten scheren om het netjes te houden. De haartjes worden ook steeds zwarter en dikker! Waxen is niet aan mijn besteed, dus schiet er nog maar 1 oplossing over lijkt me: een epilady!

Zo, dan heb ik wel genoeg wensen opgesomd, want ik denk dat deze 2 laatste dingen toch al een aardige duit gaan kosten! Waarschijnlijk moet ik zelf nog een deeltje opleggen, maar dat vind ik niet zo erg.

Wat hebben jullie gevraagd/gekregen voor jullie verjaardag?

5 thoughts on “Wishlist: verjaardag!

  1. Een epilady is een uitkomst! Al moet ik zeggen dat ik hem niet heel vaak gebruik, ik scheer ook toch nog vaak, maar haal me eigenlijk nooit open?
    Maarja, ik heb ook blonde haren, dus heel nodig is het ook niet 🙂

    • Ik heb zo van die perioden dat ik mezelf altijd snijdt met het scheren. Tijdens de winter is er meestal niets aan de hand, dan zien mijn benen er erg gaaf uit zonder wondjes, maar zodra het mooier weer wordt en je dus een rokje wilt dragen, dan haal ik mezelf altijd open.. En keer op keer opnieuw. En ik moet zeggen dat het toch wel pijnlijk is ook nog!

      • haha dat zou inderdaad wel kunnen! 😉
        Ik gebruik trouwens van die wilkinson intuition scheerblokken. Daar zit een blok zeep om het scheermesje, waardoor het makkelijker en zachter gaat! Daarmee haal ik me nooit open! Wellicht nog een kleine tip.
        Je moet tenslotte voor je epileren ook een keer scheren, want je haartjes moeten weer niet te lang zijn 😉

Geef een reactie

