Beauty wishlist

Aangezien ik het de laatste tijd zo druk heb met studeren, ben ik al lange tijd niet meer langs een action of een kruidvat gepasseerd. Ondertussen ben ik begonnen met een lijstje bij te houden van alles wat ik nog nodig heb, zodat ik volgende keer alles mee breng wat ik nu mis!

Allereerst wil ik (al lange tijd) de neusstrips van de action eens proberen! Net zoals zovelen anderen vind ik die lelijke zwarte puntjes op mijn neus niet zo aangenaam en zou ik ze liever kwijt zijn! Ik heb zowel goede als slechte dingen gehoord over deze neusstrips. Zodra ik ze heb, dan laat ik jullie iets weten over wat ik ervan vind!

Deze deo gebruik ik echt al jaren. Ik vind hem zo fijn ruiken! Omdat hij vorige keer niet in voorraad was heb ik de blauwe (blue romance) genomen, maar hier ben ik geen fan van. Ik kijk ernaar uit om deze pink passion weer in mijn bezit te hebben!

Ik heb eigenlijk nog geen nude nagellakje in mijn stash zitten. En ik zou de nagellak van de action graag eens proberen. Dus ik a die 2 combineren en een nude nagellakje van action proberen!

Omdat ik zo benieuwd ben naar de body butter van de action, wil ik deze toch ook graag eens in mijn mandje leggen! Thuis heb ik zeker nog 3 body butters rondslingeren en verder nog bodylotions en stuff, maar ik ben gewoon te nieuwsschierig. Ik weet dus dat ik deze niet zal kunnen laten liggen. Zeker als er eentje is met vanille-geur, dan ben ik meteen verkocht!

Niet echt beauty, maar wel nodig voor mijn bikini-proof lichaam! Ik doe nu de 30 day shred en gebruik dan waterflesjes als gewichtjes. Maar ik heb gemerkt dat deze niet zwaar genoeg zijn. Ik train mijn armspieren nu maar heel lichtjes en dat is niet de bedoeling natuurlijk!

Weer niet een beauty-item, maar toch zet ik ze even op de lijst. De laatste tijd ben ik namelijk gek op arm-candy! De meeste van mijn armbandjes komen lekker goedkoop van de zeeman of de action en daar ga ik nu dus ook nog eens kijkje nemen naar de nieuwe collectie die al enkele weken in de rekken hangen, maar waar ik gewoon nog niet de tijd heb gehad om een kijkje te gaan nemen!

zo, dat lijstje is weeral de moeite waard. Maar waarschijnlijk zal het nog wel een weekje of 2 duren voor ik tijd heb om langs deze winkels te gaan! Na het examen zal dat waarschijnlijk wel zijn. Dan vind ik altijd dat ik iets verdiend heb (als ik toch het idee heb dat het examen goed ging)!

6 thoughts on “Beauty wishlist

Geef een reactie

