DIY: love armbandje

Wegens mijn verslaving aan armbandjes en mijn drang om te DIY-en, hebben deze 2 gecombineerd en dus een armbandje gemaakt! Heel simpel en je hebt niet veel nodig!

Dit is overigens niet mijn idee, ik heb het van een plaatje op pinterest geloof ik.

Met een stuk ijzerdraad (2x om je pols doen voor de lengte) en 2 tangen kom je al ver. Daarna heb je nog schuurpapier nodig om het scherpe eindje wat zachter te maken, anders zit het de hele tijd in jouw huid of die van je lief te prikken. (Been there, done that.. Niet aangenaam!)

Natuurlijk kun je ook andere dingen maken dan een hartje! Laat je inspiratie de vrije loop en maak een bloemetje, sterretje, de letters LOVE of weet ik veel, en natuurlijk: laat mij het resultaat maar zien!

Mijn hartje heeft wel een grappige, unieke vorm. Vind ik wel leuk! Het was helemaal niet de bedoeling, maar hé, zolang iedereen maar ziet dat het een hartje zou moeten zijn, is het al lang oké voor mij.

Jaja, ik heb inspiratie! Zodra ik nog eventjes een half uurtje tijd vind in mijn drukke rooster, dan ga ik er nog eentje maken denk ik 🙂

De achterkant was best moeilijk. Ik wilde het hele eindje ijzerdraad vlakbij elkaar opwikkelen, maar de ijzerdraad was te stroef en hij wilde dus niet. Dit is dus niet zo mooi en daar moet ik de volgende keer iets op vinden!

En, wat vinden jullie ervan?

Geef een reactie

