Epilady

Aangezien het volgende week mijn verjaardag is en ik een epilady wilde als cadeau, ben ik nu op zoek naar een geschikte kandidaat. Maar wat is er veel keuze sech!

Eigenlijk weet ik niet helemaal wat ik allemaal wil. Het moet mijn benen ontharen met pincetjes, dat is prioriteit nummer 1. Verder wil ik er geen 100euro aan uitgeven.

Nu zag ik net dat de nieuwste epilady’s allemaal nieuwe snufjes hebben! Sommigen zijn epilady als ladyshave tegelijkertijd, sommigen hebben een lampje, anderen dan weer wet & dry, je kan dan nog kiezen voor een opzetstuk voor peeling en allerlei accesoires. Véél te veel keuze dus en énorm uiteenlopende prijzen.

Het liefst van al heb ik er wel eentje waar je ook je bikinilijn mee kan epileren en scheren is misschien toch ook handig. Dan kom ik uit bij de epilady van bovenstaande foto: Babyliss G851 waterliss, maar dan moet ik nog 3 weken wachten wegens leveringstermijn.

Maar langs de andere kant, waarom zou ik niet gaan voor enkel benen te epileren, niet duur en scheren doe ik toch niet graag en op mijn bikinilijn staan amper een paar haren.Dan kom ik uit bij de Philips HP6420/00 voor amper 32 euro. En hij heeft nog een lieflijk design ook! Daarnaast lijkt deze vorm me veel handiger dan die ronde vorm van de babyliss.

Dus, enkele meiden die tips hebben voor mij?

Geef een reactie

