Shoplog: Zeeman

Om mezelf wat moed te geven om aan die lange blokperiode te beginnen, ben ik mijn eerste vrije dag al een beetje gaan shoppen. Zo konden die dingen die ik nog nodig had, me toch al niet meer afleiden, want dan zouden ze al veilig in mijn kledingskast hangen!

Eigenlijk komt een heel deel van mijn kleding van bij de zeeman. Ze hebben er vaak leuke kleurtjes en toffe modellen. En het is nog niet zo duur ook!
Hierboven kan je op de foto mijn nieuwste aanwisten zien.

Laat ik beginnen met deze bandeau BH. Met die stipjes en dat randje kant is hij erg vrolijk en ik kijk ernaar uit om deze te kunnen dragen deze zomer! Hij is wel van een dun, niet-elastisch stofje gemaakt. Mijn bandeau-BH van de action vind ik eigenlijk beter. Deze van de zeeman kostte €2,99 geloof ik. Hij was er ook nog in het blauw met stipjes.

Ik was meteen verkocht toen ik dit armbandje zag! Zo zomers en toch zo chique door die kleurencombinatie!
Deze was ook €2,99. Ondertussen is er al wel één elastisch draadje gesprongen, dat zat niet zo goed vast. Maar het is al gemaakt en je ziet het amper.

Dit hippe zomerse shortje is helemaal mijn favoriet nu! Hij zit lekker los en zacht, en toch accentueert hij mijn vormen. De nieuwe bikini past van kleur hier goed bij, dus deze short zal zeker gedragen worden op strand. Daarnaast ben ik er ook al mee gaan lopen (toen het eens warm genoeg was om te lopen in een short) en zit ik er vaak mee in de tuin. Deze short kostte €8,99.

Die streep die je achteraan mijn kont ziet, is géén string, maar een naad van de broek. Dat vind ik wel een beetje raar.. Maar aangezien de meeste van mijn T-shirten nogal lang zijn en die naad bedekken, heb ik er geen probleem mee.

Met dit leuke, zijde-achtige T-shirtje heb ik al een aantal complimentjes gekregen! Hij valt heel soepel en is net lang genoeg. De kleuren zijn heel zacht en fris. €8,99

Ik had nog een jeans-shortje gekocht ook, maar die viel veel te groot uit, zoals je kan zien hierboven op de foto. Hij zakte zomer van mijn heupen af. Ik had gedacht dat ik een maatje 40 nodig had, zoals bijna altijd en aangezien jeans niet echt rekt, heb ik ook een 40 gekocht. Maar niets leek minder waar toen ik hem aantrok! Ik had absoluut een 38 nodig! Ik ben er terug mee naar de winkel gegaan, maar daar hadden ze geen maatje 38 meer. De short werd terug betaald en ik liet hem daar achter. Wel jammer.. Verder was het een mooie basic jeans-short. €9,99

Met al mijn creatieve buien kan ik wel wat lijmstiften gebruiken. Er is gewoon geen betere manier om iets van papier op te plakken dan met een goede Pritt. Jammer genoeg doen deze 2 lijmstiften absoluut hun werk niet. Ze maken het papier alleen maar nat! Van lijm is er hier helemaal geen sprake! Geen goede aankoop dus. Maar ach, het was ‘maar’ €0,79… Maar toch, erg jammer.

En, wat vonden jullie van mijn aankopen?

One thought on “Shoplog: Zeeman

Geef een reactie

