Runs op het programma

Welke runs heb jij nog gepland in de nabije toekomst? Met de zomer in zicht zijn er allerlei leuke activiteiten gepland in zowel Nederland als België! Hier volgt een kort overzichtje van een aantal wedstrijden.

Ondertussen heb ik de loopmicrobe al stevig te pakken en ik ben niet van plan dit te veranderen in de toekomst!

 

Nederland

Zondag 9 juni – Ladiesrun van Rotterdam (5 en 10km)

14 juni Colors by the Sea in Vlissingen (5km)

30 juni -Utregse meidenloop (3,5; 5 en 10km)

Zondag 22 september Dam tot Damloop Amsterdam (4mijl)

Zondag 1 september Tilburg 10miles (1mijl, 5km, 10km en 10mijl)

29 september Singelloop Utrecht (5km en 10km)

Zondag 6oktober Singelloop Breda (5km, 10km, halve marathon)

Zondag 13oktober – 4 mijl van Groningen

Zondag 3 november – Maple Leaf Cross in Hilversum (3, 6 of 9km)

 

België

Vrijdagavond 14 juni – Vuurtorenloop Oostende (4km en 8,5km)

Zondag 16 juni – Seuzeldjogging Schoten (2,5; 5 en 10km)

Vrijdagavond 21juni – Brechtse Stratenloop (5 en 10km)

Zaterdag 29juni – Komop tegen Kanker Kortemark (5,5 en 11km)

Zondag 7juli – Raploperkesjogging Brakel (4,5; 9 en 13,5km)

Zondag 14juli – Dwars door Moerkerke (4,3 en 10,5km)

Zaterdag 20 juli – Dwars door Kasterlee (10 en 16km)

Zaterdag 27 juli – CAVA jogging Zele ( 2,8 / 5,6 /  8,4 en 11,2km)

Donderdag 8 augustus – World outgames Antwerpen (5 en 10km)

Zaterdag 17 augustus – Kapellekensloop Dendermonde (3,6,9,12km)

Op deze link vind je alle loopwedstrijden/jogging van héél België terug: http://www.everyoneweb.com/joggings/

Dit link is écht een aanrader, élke loop staat erop!

 

 

Ik heb mezelf ingeschreven voor de Brechtse Stratenloop. Omdat ik woon in een deelgemeente van Brecht en omdat mijn schoonzus, schoonmoeder en schoonvader in het verleden al eens meededen. Voor €6 inschrijvingsgeld ontvang je een startbewijs, een pakketje met aandenkens en een T-shirt! De loop is trouwens op een vrijdagavond, ideaal dus omdat deze loop valt tijdens de examenperiode, namelijk op 21juni. Je kon kiezen voor 5 km of 10km en ik ga proberen om de 10km te temmen! Wish me luck!

Daarnaast neem ik misschien ook deel aan de Deuzeldloop, aangezien deze op amper 500meter van mijn huis doorgaat. Deze loop vindt wel overdag plaats en is dus minder ideaal tijdens de examenperiode. Daar ga ik dus nog eventjes over nadenken!

 

en, welke lopen heb jij nog op het programma staan?

2 thoughts on “Runs op het programma

  1. Ik heb recent de Color Run in Amsterdam gedaan en heb nu de Singelloop in Utrecht op het programma staan. Ik twijfel nog over de Dam tot Dam loop op 21sept en nog een andere 5k eind deze maand!
    Het is heerlijk om een doel te hebben voor het lopen!

    • Wauw, een color run wil ik ook nog graag eens doen!
      Inderdaad, zo’n doel zorgt ervoor dat ik een schema opstel voor mezelf om in topvorm te zijn en dan voel ik me pas écht goed!
      ik wens je nog veel succes en plezier!

Geef een reactie

