Shoplog Action en Kruidvat

Met al die examens is het druk, druk, druk! Maar af en toe laten we nog eens stoom af door te gaan shoppen!

Action

Zeker bij de action liet ik me eens goed gaan! De meeste dingen kosten er dan ook 2x niets.. en ik had nog een heleboel nodig voor deze laatste weken fit for summer!

Zo kocht ik dus:

– 2 gewichtjes van 0,5kg
– Fluotop
– witte verf spray
– lijmstift
– body scrub
– stickers
– loopriem met flesje water
– nude nagellakje

De gewichtjes had ik nog nodig voor de 30 day shred challenge. Eerst deed ik het met waterflesjes, maar als je wat gaat zweten, glippen die toch wel erg snel uit je handen!
De fluotop ga ik enkel dragen als ik ’s avonds laat ga lopen of als het schemert, je hoeft niet bang te zijn dat ik je ogen overdag ga uitsteken met die felle kleur. In tegenstelling tot andere meiden die je blind kunnen maken door zo’n top overdag te dragen.

De loopriem zocht ik al langer. Maar dit is een tegenvaller vind ik. De riem komt bij iedere stap meer naar boven schuiven tot hij niet meer om mijn heupen hangt, maar al rond mijn middel zit te hobbelen. Om mijn schouders hangen was ook geen succes. Tegenwoordig ga ik dan maar met een klein rugzakje hardlopen.

Van dat nagellakje ben ik wel érg fan! De kleur, Moulin Rouge, is exact goed en de nagellak dekt snel en egaal. Na zelfs ‘maar’ 2 laagjes. Ik had eerst echt gedacht dat ik er wel 3 zou nodig hebben! Er zit niet zoveel in zo’n flesje, minder dan in een gemiddeld lakje, maar het kost maar 0,65cent! Ondertussen draag ik het lakje al 3 dragen en nu heb ik wel tip wear. Maar geen chips! Dit is echt beter dan de 2 nude lakjes die ik heb van essence, qua kleur en kwaliteit!

De verf spray wordt vaak gebruikt voor allerlei DIY’s! Die moest ik dus terug in huis halen nu ik er net eentje heb opgemaakt.

De lijmstift is gelukkig een heel pak beter dan de lijmstiften die ik onlangs kocht bij zeeman. Die stiften kan je echt geen LIJM-stiften noemen!

Ik was erg nieuwsschierig naar de boyscrub (pink paradise), want ik had er al veel goeds over gelezen op de girl scene fora. Maar jammer genoeg vind ik hem tegen slagen. De scrubdeeltjes zijn te klein naar mijn mening en ik ben geen fan van de geur.

De stickers worden gebruikt om op de vakjes van 30 day shred te kleven en om mijn sport-schriftje op te leuken! Heel goedkoop en toch erg leuk!

Voor slechts €12,78 mocht ik deze heleboel spullen meenemen naar huis! Dat was een happy momentje tussen het studeren door.

Kruidvat

De top komt stiekem van de Zeeman, slechts €2,99 voor een hip turqoise top! Ideale kleur voor deze zomer! Je kan nooit topjes genoeg hebben hé. Ondertussen puilt mijn kast heus uit.. Ik denk dat ik zonder moeite een 3e kledingskast kan vullen. (Ik heb 1 kast bij mijn moeder en 1 bij mijn vader, daarom heb ik er 2)

Dit haarlokje zag ik in de kortingsbak liggen. Voor maar 50 cent heb ik het dan toch maar meegenomen. Mijn vriend vond het maar raar dat ik zo’n lok nephaar in mijn haarbos wilde hebben hangen, maar verder zei hij er gelukkig niets op. Ik vond het zo leuk staan op al die zomerfoto’s van de zomercollecties van alle bekende merken, maar ik stond er niet bij stil dat het bij anderen wel raar kan overkomen. Ach, ik vind het leuk, dus ik draag het gewoon!

Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuwe portemonnee. Maar ik had zoveel eisen: hij moest leuk en hip zijn, mijn rijbewijs moest erin passen en verder ook al mijn buskaarten, studentenkaarten en andere shit. Zeker mijn rijbewijs is echt een probleem. Dat is zo’n groot, slap, roze kaartje.. Hopelijk mag ik gauw om een nieuw rijbewijs gaan, zo’n hard en kleiner kaartje zoals je identiteitskaart! Dus, na alle eisen te overlopen hebben, besloot ik deze toch te kopen! Hij staat nu wel een beetje bol door de grote hoeveelheid kaartjes die erin steekt en soms sluit de rits niet zo goed, maar toch ben ik erg blij dat ik van mijn oude, lelijke portemonnee af ben!

Verder dacht ik er al lang aan om de nieuwste dagcrème van Garnier te proberen. Omdat ik zo’n enorm droge en gevoelige huid op mijn gezicht heb, is dat altijd een risico. Ik heb al talloze crèmes geprobeert die ik dan uiteindelijk moet wegsmijten omdat ik er gewoon niet tegen kan. Gelukkig is dat met deze dagcrème niet het geval!

Er was keuze tussen 4 verschillende huidtypes:

  • Een matterende sorbet-crème verrijkt met Groene Thee voor de gemengde tot vette huid.
  • Een frisse crème verrijkt met Blauwe Lotus voor de normale huid.
  • Een voedende balsem met Camelia Olie voor de droge huid.
  • Een verkwikkende gel-crème met Hibiscus voor de vermoeide tot vale huid.

Ik heb dus de dagcrème met Camelia Olie voor de droge huid gekocht, daar heb ik overigens €5,99 voor betaald.

Het potje vind ik maar een raar uitgevallen ei-tje lijken, maar verder sluit de dop goed en vind ik de kartonnen verpakking erg aanspreken. Over de crème zelf ben ik ook erg te spreken! Mijn huid wordt er lekker zacht van en niet té vettig. Van de allerdroogste, lees eczeem, plekjes wordt ik niet verlost, maar het is dan ook geen anti-eczeem crème en dat had ik dus ook niet verwacht.

De geur vind ik niet lekker, té chemisch. Maar hij verdampt al snel en dan heb je er dus geen last meer van. Verder is de crème een dikke, maar toch romige crème en smeert hij gemakkelijk uit.

Jaja, dit is wel een blijvertje denk ik. Ik ga hem nog een week uittesten en dan schrijf ik misschien wel een meer uitgebreide review!

One thought on “Shoplog Action en Kruidvat

Geef een reactie

