Shoplog: Hema, Wibra en Yves Rocher

Omdat ik mezelf wilde belonen voor dat goede, maar o-zo moeilijke examen van gisteren, ben ik maar eventjes gaan shoppen!

In deze examenperiode beloon ik mezelf elke week met een flair. Die lees ik dan elke avond ter ontspanning en als hij uit is, dan knip ik er de dingen uit die ik wil plakken in mijn fitspiration-boekje!

Verder had ik op een andere blog hier op wordpress iets gelezen van masking tape bij de wibra! 3 tapes voor slechts 1euro en er waren ongelooflijk veel leuke motiefjes! Ik mocht van mezelf ‘maar’ 4 pakjes van 3 tapes uitzoeken, anders zou het gewoon té worden. En deze 4 triootjes zijn het geworden!

Zijn ze niet mooi?! Mijn favorieten: De uiterst rechtse van het eerste plaatje, van het derde plaatje de uiterst linkse en van het laatste plaatje de uiterste rechtse van Parijs. Met deze budget-schatjes ben ik toch wel érg blij!

Verder heb ik mezelf al een nieuwe schoolagenda gekocht. Mijn vriend en mijn vader vonden dat maar raar, want ‘jij gaat toch niet zo graag naar school?! en dan koop je nu al een agenda voor volgend jaar!’ Maar mijn huidige agenda eindigt in halverwege juli en de nieuwe begint dan. Dus om mijn afspraken van deze vakantie in te plannen, heb ik dus die nieuwe agenda al nodig! Hier heb ik verder ook nog een leuke DIY mee gedaan, maar die zie je pas één van de volgende dagen! Deze simpele agenda heeft me €4,25 gekost.

Blijkbaar heb ik sinds een maand een Yves-Rocher winkel achter de deur! Daar had ik helemaal geen weet van!

Ik ben al langere tijd fan van dit merk en heb me deze keer dan ook maar een klantenkaart aangeschaft. Meteen kon ik ook eens ruiken aan de vanille-geurtjes uit het gamma. Want ik was aan het twijfelen om deze online te bestellen, maar misschien ruiken ze wel niet zo lekker en dan zit je ermee. Nu ik de geurtjes eens getest heb, weet ik dat ik de ‘dure’ Vanille Noire erg lekker vind! Ik zit nog de hele tijd aan mijn hand te ruiken! Gelukkig heb ik nu met mijn klantenkaart de komende 2 maand 50% korting op een deel van het gamma! Misschien valt die parfum er ook wel in? Hoewel ik ondertussen al wel 3 parfumflesjes heb staan.. Al best veel dus.

Maar dit peeling-maskertje heb ik wél meegenomen naar huis! Ik heb al een gelijkaardig maskertje voor een droge huid en dat doet wonderen! Dat is mijn absolute favoriet. Misschien wordt zijn broertje ook wel een toppertje? Dat laat ik jullie nog weten na uitgebreid getest te hebben. Hier heb ik overigens €2,95 betaald.

En zoals altijd, kreeg ik er nog een hele reeks testertjes bij. Zo blij als een klein prinsesje ben ik daar buiten gewandeld!

Geef een reactie

