Shoplog: H&M

Omdat de zomer voor de deur staat en ik toch nog wat dingen nodig had, ben ik na mijn vorige examen gaan shoppen. Dat is ook dé beste manier om te ontspannen! Kijken jullie mee naar mijn aankopen?

Omdat ik tot nu toe altijd ‘driehoekjes’-bikini’s heb gehad, wilde ik wel eens wat anders. Daarnaast ben ik niet gezegend met een grote boezem en wil ik ze optisch wat groter doen lijken door de juiste bikini-top. Ik was dan ook in zwijm gevallen voor de nieuwe leuke bikini’s van H&M op de online site! Jammer genoeg kan je niet online bestellen in België en is de H&M niet achter mijn deur. Ik moest en zou dus naar de stad (Antwerpen) trekken om deze bikini’s in te slaan!

Eenmaal daar aangekomen, verschoot ik me een bult! Het was uitverkoop: Als je 2 kledingsstuks koopt, dan krijg je de rode prijs. En die prijzen waren echt de moeite waard! Al snel kon ik me niet meer inhouden – ik had dan ook veel nodig – en liet ik me gaan. Deze leuke spulletjes konden me écht bekoren:

Deze leuke sporttop had ik ook meteen gespot op de online site. Voor €9,99 kon ik hem niet laten liggen. Hij past zo goed bij de rest van mijn loopoutfits en toch voegt hij wat kleur toe! En ja, nieuwe sportkleding kopen is gewoon ook een supermotivatie om het zo snel mogelijk uit te proberen en dus diezelfde avond nog te gaan hardlopen!

Ik was al langer op zoek naar een goedkoop, luchtig strandjurkje met een leuke print. Ook deze beauty zag ik in de webshop al en mijn geluk kon niet op toen ik zag dat ik deze slechts voor 7euro mee naar huis kon nemen als ik nog een 2de kledingsstuk vond. Hij is wel een beetje kort, korter dan ik gewoon ben. Maar ach, het is enkel voor op vakantie, niet voor mijn proclamatie! Dit kleedje kostte oorspronkelijk €14,95.

Bij het zien van dit broekje was ik op slag verliefd. Zo subtiel en eenvoudig, maar toch helemaal mee met de trend die nu heerst! Ik was wel een beetje op zoek naar iets met een aztec/tribal print, maar meestal vind ik deze van dichtbij niet zo mooi of zijn er de meest vreselijke kleuren in verwerkt. Bij dit shortje was dat dus gelukkig niet het geval! Wederom voor 7euro ging dit shortje mee naar huis. Oorspronkelijk kostte deze €17,95; dus ik heb gewoon meer dan 50% korting gehad!

Wat me misschien nog het meest verbaasde was dat ik een 38 nodig had! Normaal heb ik bij H&M altijd een 40 of 42 nodig! Ben ik dan zoveel afgevallen? Nou, het doet in ieder geval wonderen voor mijn zelfvertrouwen!

En dan nu: de bikini’s! Omdat ik al een zwart broekje heb, koos ik voor deze zwarte top. Er zit helaas geen kleefband in zodat de top op je borsten blijft hangen. Maar in een apart zakje zitten er touwtjes bij zodat je hem om je nek kunt knopen. Dat ga ik toch maar voor de zekerheid doen denk ik. Mijn boezem is bepaald niet groot en iets zonder bandjes blijft niet lang hangen! Deze heeft me 7euro gekost.

Wat een schoonheid, kijk nou toch! Ik was meteen helemaal weg van deze bikini. Door de plooitjes en de vorm (hij heeft een beetje push-up-effect) lijken mijn borsten meteen heel wat groter! Hieronder ga ik een zwart of een blauw broekje dragen denk ik. Iets anders heb ik namelijk niet. Wederom 7euro voor deze droom-bikini.

Daarnaast heb ik nog een donker rode basic top gekocht, die kan je op de eerste foto ook zien. Daar is niets bijzonders aan, hij valt wel een beetje wijd met de halslijn en daarom is hij ook voor de zomer. Als ik mijn bikinitop eronder aan doe en je ziet een stukje van de bikini is dat ook helemaal niet erg. Als ik mijn BH eronder doe, dan zie je wel de randen van mijn BH. Niet geschikt voor school dus!

Ik ben nog het meest blij met de bloemen-bikini en met mijn shortje. Die worden zeker mijn favorieten deze zomer!

In de H&M was het vreselijk druk trouwens. Ik heb 41minuten moeten aanschuiven voor ik kon passen. En ja, ik heb dat inderdaad getimed. Ik zag van tevoren al dat het lang ging worden, er stond namelijk een immense rij en het ging amper vooruit. Nochtans, het was 14u op een vrijdagmiddag, hoe kan het dan zo druk zijn?

In de New Look was een stuk minder druk, maar daar vond ik geen leuke kleding. Daarnaast was het vergeleken met de ‘solden’ bij H&M ook duur bij New Look. Haha, dat zal wel gewoon iets raars in mijn hoofd zijn.

Zo, nu heb ik bijna alles voor de reis naar Peru en Spanje. Enkel op gebied van lichaamsverzorging heb ik nog een kleine wishlist. Die post ik binnenkort nog wel eens!

Geef een reactie

