Gewonnen: hydra vegetal

Zoals ik gisteren al postte, heb ik gewonnen met het hydra vegetal game op facebook. En dat pakketje is vandaag al aangekomen! Kijken jullie even mee?

De actie loopt nog altijd, je hoeft enkel maar even het spelletje te spelen op hun facebook-pagina en je maakt al kans om te winnen. En wees gerust, ik heb maar 2 maal meegedaan en had telkens maar 50%. Toch heb ik dit pakketje ter waarde van 30euro gewonnen!

Nou, we weten dat je er nooit daadwerkelijk 30euro voor zou betalen als je de producten in de winkel zou kopen. Door alle kortingen die je steeds krijgt bij Yves-Rocher, zou je eerder 15 tot 20euro kwijt zijn. Maar dan zijn dat al wat eurootjes die nu uitgespaard zijn!

Alle productjes neem ik mee op vakantie (5juli) en over 3 weken zal ik ze dan ook reviewen. Ik ben benieuwd of ik de producten zelf zou kopen!

De producten ogen mooi en fris. Ik wil ze zo graag gaan uittesten! Maar momenteel heb ik het even heel druk en ik probeer zulke nieuwe dingen liever op mijn gemak uit.

De producten zijn voor een normale of gemengde huid. Nochtans zou het een dorstlesser voor de huid zijn. Nou heb ik eigenlijk een érg droge huid en ben ik dus benieuwd naar wat de producten met mijn huid gaan doen!

Een hydraterende crème mét UV-bescherming. Dat laatste is toch ook niet geheel onbelangrijk! Hij zou tot 24uur lang hydrateren, een comfortabele structuur hebben en zorgen voor een frisse, stralende huid. Ik ben vooral naar dit product nieuwsschierig omdat crèmes altijd gekke dingen doen op mijn huid.

Een hydraterende micellaire reinigslotion 2-in-1, zo wordt dit flesje aangekondigd op de site. Het zou make-up verwijderen in een handomdraai en je huid weer fris en stralend maken. Het bevat geen parabenen, minerale olie, kleurstof of siliconen.

Ik denk dat dit een verfrissende crème is tegen wallen. Ik ben er niet zeker van, want ik vind ook nergens in het Nederlands of Engels op het doosje terug wat het is.

Van wallen heb ik eigenlijk nooit last, wel van donkere kringen onder mijn ogen. Misschien werkt het daar ook wel een beetje voor? Laten we hopen!

 

Zijn er onder jullie nog mensen die al producten van dit gamma getest hebben? En wat vonden jullie ervan?

Geef een reactie

