Shoplog: Action

Nu mijn examens voorbij zijn – en ik mijn leven dus terugheb, jeej!- moést ik toch nog even wat spulletjes halen voor het Snipperkamp. Van 1 tot 5 juli gaan er namelijk allemaal jongens en meisjes knutselen op Snipperkamp!

Nu ik een plausibele reden had om nog eens langs de Action te passeren, moest ik toch nog eens kijken wat de Action te bieden had op beautygebied!

Ik zal eens even overlopen wat ik allemaal gekocht heb:

– fotokader met LOVE op
– een roze pennenzak die ik ga gebruiken om make-up in te versassen
– make up-staander
– sporttop
– schoolschrift met ringen
– Fa douche met vanille!
– neusstrips
– Gliss kurr total repair conditioner
– oogschaduw palet
– 2 lipsticks
– 2 romans
– 1 stickervel
– héél veel fimo!

Kijk eens wat een leuke print deze schoolschrift heeft!

 

Schoolschriften kan je nooit te veel hebben! Als ze niet voor school gebruikt worden, dan maak ik er wel een ideetjes/motivatie-schrift van. En van dit motiefje werd ik instant vrolijk!

De neusstrips wil ik al erg lang proberen en nu heb ik ze eindelijk te pakken! Meestal waren de doosjes al geopend en waren er al strips verdwenen in de winkel. Toen heb ik ze dus maar niet meegebracht, maar nu waren er gelukkig eens een aantal doosjes die nog gesloten waren! Ik heb er al erg goede dingen over gehoord, maar ook best slechte reviews over gelezen. Maar ach, voor €0,95..

 

De Gliss Kurr conditioner heb ik speciaal gekocht voor onze nakende strandvakantie. Mijn haar wordt altijd erg dof en ruw na een dagje strand. Van deze conditioner weet ik dat hij mijn haar té zacht maakt voor dagelijks gebruik thuis, perfect dus voor tijdens de strandvakantie! Zo heb ik toch zacht en glanzend haar na een dagje strand. En dat voor slechts €1,59!

 

 

Over de oogschaduws heb ik ook al uiteenlopende meningen gehoord. En het was ook even zoeken naar een onbeschadigd doosje, maar voor €0,49 moest ik het toch eens uitproberen. De swatches en reviews volgen later nog!

 

 

Ook de lipstick kon ik niet laten liggen. De éne heeft een peach-kleur en de andere is best knalroze. Ik wil wel eens weten of zo’n peach-kleur op mijn lippen me wel staat. En verder kan ik toch niets misdoen met dit goedkope duo? Voor €0,89 nam ik ze mee.

 

 

Nog wat leuke stickertjes en 2 romannetjes voor deze vakantie! De stickers zullen vooral in mijn agenda gebruikt worden. De boekjes kostten maar €0,99 ipv de normale €3,95 als je ze gewoon in een boekenwinkel koopt!

 

 

En dan nu, de fimo.. Dit was dé reden waarom ik nog langs de Action moest. Zoals je kan zien, heb ik zowaar het hele rek leeg gekocht. Nou ja, 30 kinderen is dan ook héél wat! Jammer genoeg was er geen blauw of knalrood, maar er zijn verder nog genoeg andere felle kleuren! Wat we ermee gaan doen? Dat vertel ik jullie volgende week! Deze kosten trouwens €1,49 per stuk.

 

Zo, nu ben ik weer blut maar tevreden!

2 thoughts on “Shoplog: Action

Geef een reactie

