Shoplog: vakantie

Momenteel bevind ik me in Spanje, aan de kust. En met al die leuke én goedkope winkeltjes hier kon ik het toch niet laten om wat te kopen!

Zo zocht ik al lang een gebloemde portefeuille zoals hierboven op de foto te zien. Ein-de-lijk vond ik hem dan. In spanje, voor slechts €3.50! Ik ben er heel blij mee. Hij is ook best stevig.

Daarnaast vonden mijn vriend en ik het grappig om het thuisfront bij de neus te nemen en te doen alsof we een tattoo hebben laten zetten op vakantie. De nep-tattoos werden gezet, er werden foto’s genomen en op facebook geplaatst. Al snel verschenen de eerste reacties en zo te zien had toch niet iedereen door dat het neppe tattoos zijn! Ze kostten 1 euro per stuk.

Het leuke blauwe armbandje kocht ik gisteren, maar ondertussen ben ik het al kwijt gespeeld. Het ene moment had ik het nog en de volgende moment was het alweer verdwenen.. Erg jammer. Het kostte wel maar 1euro, maar toch.

Die uiltjesketting zocht ik al een ruime tijd in allerlei winkeltjes in België, maar telkens sloeg het ontwerp tegen of de prijs. Deze vond ik erg mooi en simpel. Ook de prijs viel erg goed mee: €3.50

 

Vandaag hebben we ook nog een marktje bezocht. Altijd erg grappig, al die spaanse marktkramers staan er vanalles te roepen en 90% van de toeristen begrijpt er helemaal niets van.

De schoenen waren 6euro, spotgoedkoop dus. Vorig jaar heb ik ook exact dezelfde gekocht en die zijn nog altijd niet tuk. Alleen de kleur is erg vervaagd en ik denk dat ik er een DIY mee ga doen. De schoenen zijn perfect voor thuis of op school rond te lopen, mmaar niet om hier lange strandwandelingen te maken. Dan krijg ik er wel blaren van. Maar ik ben gék op dat kleurtje!

Verder waren er honderden kraampjes met ondergoed aan 1euro per stuk. Deze met bolletjes vond ik erg leuk en aangezien er weer een deel van mijn onderbroekjes bejaard aan het worden is, is het toch tijd voor een nieuwe generatie ondergoed.

 

Zo, wat kopen jullie zoal op vakantie!?

Geef een reactie

