Sport wishlist

 

Omdat mijn vader heel wat verder weg gaat wonen, in Temse, moet ik een heleboel spulletjes dubbel gaan aankopen. Sommige dingen heb ik gewoon dagelijks nodig en die ga ik niet de hele tijd zitten sleuren.

Eén van die dingen bijvoorbeeld zijn hardloopschoenen. Ik wil één paar bij mijn moeder zetten dat mee naar mijn vader verhuisd elke week. En dan nog één paar bij mijn vriend. Nu is het nog een dilemma of ik dit allemaal zelf moet gaan betalen of dat het betaald wordt door mijn ouders of enkel door mijn vader. Het is tenslotte niet mijn keuze om te verhuizen naar Temse en loopschoenen zijn niet erg goedkoop.

Daarnaast heb ik dan nog een sportbeha nodig voor bij mijn vriend. Momenteel heb ik 4 sportbeha’s. 2 liggen er permanent bij mijn moeder en 2 bij mijn vader. Aangezien ik toch 3 à 4 keer ga hardlopen per week en daarbuiten ook nog eens 1x per week wil gaan fitnessen zijn 2 beha’s per week geen overbodige luxe. Daarom moet er nog een vijfde bijgekocht worden.

Dat fitness abonnement moet ook nog aangekocht worden. Ein-de-lijk! Want ik wilde al langer gaan fitnessen, maar de prijzen waren steeds torenhoog. Nu heb ik gelukkig een center gevonden waar je voor 55euro een 10-beurtenkaart kunt kopen, fantastisch toch!? Het is niet meteen achter de hoek, maar mijn vriend gaat elke dinsdag tafeltennissen in dat center en dan ga ik gewoon met hem mee.

Ten slotte wil ik ook nog een zwemabonnement. Ik hou van zwemmen. 3 kwartier lang door het water glijden en 1,5km zwemmen. Dat is gewoon zalig. En voor 15euro krijg je 12 beurten in ons plaatselijk zwembad. De kaart is 6 maanden geldig en ik zal dus stevig mijn best moeten doen om elke week proberen te gaan zwemmen. Want ik weet dat ik tijdens het schooljaar amper de tijd heb om te gaan zwemmen. Hopelijk pusht dit me een beetje in de goede richting!

 

En, wat hebben jullie nog nodig/ willen jullie nog op sportief vlak?

Geef een reactie

