Te koop!

Omdat we over niet al te lange tijd gaan verhuizen, hebben we al wat spulletjes te koop gezet op tweedehandssites. Benieuwd naar wat ik zoal verkoop?

 

Mijn geliefde piano… Ik kocht ze 4 jaar geleden omdat ik vol overtuigd piano wilde leren spelen. Maar de leraar was niet zo tof en de les was moeilijk. Al snel stapte ik over op gitaar en kwam er een hoop stof neerdwarrelen op de piano. In ons nieuwe huisje is er geen plaats voor en dus moet deze prachtpiano weg!

Jammer genoeg is de rechtervoet kapot, ook al is dat geen enkel probleem voor beginnelingen, en dat maakt het moeilijker om de piano te verkopen. Daarom vraag ik er slechts 100 euro voor…

Met deze kist gingen de ouders van mijn grootouders nog op reis. Ze is ook best groot: 90cm op 45cm en 40 cm hoog. Ik kreeg deze koffer nadat zij moesten verhuizen van hun grote huis naar een kleiner appartementje. Maar helaas is er voor deze mooie oude koffer ook geen plaats in ons nieuwe huisje! Voor slechts 15euro staat deze beauty te koop..

Man, ik ben gek op zulke romans van candlelight. In een wip heb je zo’n dun boekje uit en toch heb je de buitenwereld eventjes kunnen vergeten. Helaas heb ik een serieuze verzameling opgebouwd ondertussen en die ga ik niet meenemen naar het nieuwe huis. 14 nummers voor 7euro. Hopelijk geraak ik er vanaf!

Zo, ik hoop dat deze spullen verkocht geraken, anders zit ik met een klein probleempje!

Geef een reactie

