DIM: Retro jurkje

Mijn nieuwe uitvinding om mijn zelfgemaakte projecten te benamen: DIM= did it myself. Jaja, dit kleedje kwam tot stand door een samenwerking van mezelf en mijn oma! Wat een succes!

Mijn oma had een tijdje geleden een patroon voor een jurkje uit een Burda gehaald omdat ze vond dat het typisch wat voor mij zou zijn. Nu had ik pas tijd in de vakantie om te beginnen naaien en zo gezegd, zo gedaan. Vorige week maandag zijn we stofjes gaan halen (die shoplog kan je enkele dagen geleden lezen) en zijn we aan de slag gegaan! En dit is het mooie resultaat. Wat ben ik trots!

Het was best wat werk. Het voorste deel van het bovenlijfje was knoeien, maar mijn oma heeft ervoor gezorgd dat het toch tot een goed einde kwam! Natuurlijk heb ik haar uitgebreid bedankt! De jurk heeft een mooie halve cirkel rok en dat geeft zo’n fijne plooien.

Neem me niet kwalijk, maar ik ga nu lekker verder zwieren met mijn jurkje!

 

PS: die koffer die ik gisteren postte, is al verkocht!

Geef een reactie

