DIY: agenda pimpen

Eind juni heb ik al een agenda gekocht voor het komende schooljaar. Ik weet het, zo vroeg al! Maar mijn agenda van 2012-2013 stopte in juli al en nu wilde ik al mijn afspraken van de schoolvakantie (dus ook augustus en september in mijn geval) kunnen opschrijven in een agenda! Dus kocht ik al meteen een nieuwe agenda.

Dezelfde dag kocht ik ook erg leuke washi tapes en toen die toevallig naast die nieuwe, maar zo saaie agenda lagen, kreeg ik plots een leuk idee! Ik heb dus alle verschillende tapes gebruikt en ze in rijtjes netjes op de agenda geplakt.

Kijk nou toch! Ik word spontaan vrolijk van die felle kleurtjes gemengd met pastelkleuren! Al die schattige printjes maken het druk, maar toch nog fris! Ik kan echt niet wachten tot ik hem kan gaan gebruiken!

Binnenin heb ik ook op elke bladzijde een stukje tape gedaan en de speciale dagen, zoals de verjaardag van mijn vriend, zijn ook versierd met een stukje vorlijke tape.

Daarnaast heb ik ook nog het bijgeleverde latje versierd. Ik bedoel dan dat dingetje er ook voor zorgt dat je de agenda steeds op de juiste dag open doet.

Nadien heb ik de agenda bedekt met doorschijnende, zelfklevende folie. Als ik er dan op smos of als mijn boekentas eens vochtig wordt van de regen, zal mijn agenda dit hopelijk overleven..

Dit was hoe de agenda eruit zag vóór ik ermee aan de slag ging! Een saaie, standaard HEMA-agenda dus. Maar nu is mijn agenda lekker uniek en o-zo-leuk! Wat ben ik er blij mee! 🙂

Geef een reactie

