The 100 things summer challenge: badkamer

Misschien heb je al wel iets gelezen over deze challenge op andere blogs, zoals beautylab. Het is dus de bedoeling om 100 spulletjes weg te gooien zodat je met een frisse kamer/kast/hoofd aan een nieuw schooljaar kan beginnen. Nu komt deze challenge bijzonder goed uit voor mij, want ik ga verhuizen! En daarbij hoort een hoop gerommel en dan komen er oude spulletjes boven drijven. En een hoop daarvan kan natuurlijk meteen de vuilbak in en hoef ik niet meer mee te verhuizen naar ons nieuwe plekje!

Zo begon ik aan mijn kast in de badkamer. Eigenlijk zitten er heel wat spullen in die ik niet/ aper gebruik omdat ik ze niet goed vind. Ik zal bovenstaande foto eens overlopen.

1. Scheerschuim: ik krijg er verschrikkelijk rode en prikkende benen van! 1 keer en nooit meer!2. Shampoo en haarmasker van het kruidvat-merk. Eigenlijk doen deze 2 producten echt niets voor mijn haar. Ze staan al eeuwen in de kast en ik gebruik steevast mijn vaste shampoo opnieuw en opnieuw.
3. sunsilk leave in conditioner. Deze maakt mijn haar erg zacht, maar dit flesje was ergens achterin de kast beland en nu stinkt ie enorm! Weggooien dus die handel!
4. Sanex deodorant. Deze vind ik eigenlijk niet zo lekker ruiken en daarom gebruik ik hem nooit.
5. 2b copact poeder. Dit is mijn eerste en laatste poeder. Hij jeukt en de kleur is veel te oranje voor mij. Ik ben veel meer fan van BB crème of desnoods foundation.

Naast deze 5 beautyproducten heb ik ook nog een shampoo en conditioner van het kruidvat-merk naar de vuinisbak gebracht. De shampoo maakte mijn haar statisch geladen en het stond dus de hele tijd knal rechtop. Bad hairday-alarm dus!!

Zo, dat zijn al 6 spulletjes van de 100. Verder heb ik ook al mijn oude joepie’s, libelle’s en flair’s weg gedaan. Die kast was loodzwaar en eigenlijk doe ik die tijdschriften nooit meer open. Ook een hele hoop oude knuffels ging richting stort. Omdat mijn vriend allergisch is voor huisstofmijt lagen deze al de hele tijd in een andere kamer en echt emotionele herinneringen had ik er niet aan. Die éne knuffel, waar ik vroeger al-tijd mee rondliep, heb ik wel bijgehouden.

Wat brengt verhuizen toch een rommel met zich mee..

Geef een reactie

