Een creatieve week!

Voorbije week heb ik weer lekker geknutseld! Ik ben momenteel weer aan het breien, heb een kast zelf gemaakt, een kastje geschilderd en een andere kast helemaal verniewd met een DIY. En er staat nog veel op de planning!

Kast met DIY helemaal weer hip gemaakt!

Na de reis naar Peru en het verhuizen, zit ik momenteel vol met leuke, creatieve ideetjes.  Ik probeer ze dan ook zo snel mogelijk uit te werken, maar dat is nogal moeilijk met de start van het nieuwe academiejaar. De ideetjes wervelen dan ook in mijn hoofd en zorgen ervoor dat ik geen rust kan vinden. Elke vrije moment gaat dan ook naar breien, haken, schilderen of huiswerk.

Geschilderd nachtkastje! Voor 7 euro uit de kringwinkel!

Rondbreien!

Ik ben 2 kastjes gaan halen in de kringwinkel voor slechrs 12, 20 euro. En dan kreeg ik ook nog eens studentenkorting! Na een likje verf, ben ik verliefd op mijn kastjes!

Het wordt een grijze muts met stroken rechts en averechts die elkaar afwisselen. Ik ben voor het eerst bezig op een rondbreinaald en dat is toch even wennen hoor!

 

 

 

 

 

Zefgemaakt kledingrek

Zelf heb ik een kledingrek gemaakt omdat een kast niet in mijn kamer kon. Dus heb ik dat probleem zo opgelost! Op beide zijden heb ik een tekening van uiltjes geschilderd. Zelf ben ik erg tevreden met mijn project!

 

Zo, ik post zo snel mogelijk nog een klein reisverslagje van Peru!

 

 

Geef een reactie

