Shoplog: Action en Zeeman

Mijn kamer had nog enkele spulletjes nodig om het wat gezelliger te maken, ik ben namelijk onlangs verhuist, en verder had ik een enorme nood aan creatieve knutseldingetjes!

Op mijn allereerste halve dag vrij rept ik me dan ook naar de dichtsbijzijnde action en zeeman! Ziehier mijn nieuwe aanwinsten!

Deze 2 leuke  notebooks kon ik toch niet laten liggen.. Eigenlijk gebruik ik zoiets echt nooit, maar nou wil ik er mooie en positieve zinnetjes in schrijven. Ik geloof dat ze €0,99 per stuk waren, maar daar ben ik niet zo zeker meer van. Ze zijn trouwens ter grootte van een A5 en ze hebben lijntjespapier.

Dit kistje is ongelooflijk schattig! Er zit een naald, rolletje met draad, wat lint en een veiligheidsspeld in een vals dekseltje. Het is dus een naaikistje! Binnenin heb ik dan nu kleine rolletjes met verschillende kleuren draad en mijn naalden gestoken. Dat had ik hier, bij mijn vader, nog niet liggen. Nu kan ik dus overal en altijd naaien! Het kistje was €2,99 en het naaigerei €0,42.

Een rol plakfolie, die komt altijd van pas. En dat bloemenmotiefje vind ik heerlijk! €1,29

Washi tape!! Een van de redenen waarom ik toch zeker zo dringend langs de action moest! Jammer genoeg was er nog maar weinig tape over.. Maar ik heb er toch 3 nieuwe bij! €0,99 geloof ik.

De 2 handwerkstofjes ga ik meteen al gebruiken! €0,99

Ik had gehoord en gelezen over leuke rokjes. En jep, ik ben vanaf nu trotste eigenaar! €1,49

Die verenketting.. Ik ben verliefd geworden! Ik zag ze al voorbij komen op andere blogs en jep, nu heb ik ze (ook)!

2 leuke haarklemmetjes met mooi bloemmotiefje. Ik weet niet of ik ze werkelijk ga gebruiken, maar ik vind ze ook mooi als decoratie. €0,99

De donutbun ga ik eens proberen 🙂 De small leek me meer dan groot genoeg voor mijn slappe haar! €0,89

De thermolegging en de thermosokken gebruik ik als gewone legging onder een rokje om in dit koudere weer te fietsen. En als het nog kouder wordt, dan draag ik de legging en de sokken onder mijn broek! Echt een heel verschil met of zonder die legging! €2,99 en €2,49

De glazen pot wordt nu gebruikt om mijn washi tapes in te bewaren en ik kan je zeggen dat de pot bijna vol zit! Ik heb er echt schokkend veel..  €2,49

Rechtsboven zie je een houten bakje met een glazen potje in. Erg geschikt om een theelichtje in te zetten. €1,49 geloof ik.

De ‘LOVE’ met fotokader zal gevuld worden met een foto van mij en mijn vriend. Ik geloof dat deze ook iets van 1,5 euro was.

Ik heb ook nog 7 witte kleerhangers gekocht, dat was €2,39 geloof ik.

En dan deze spulletjes komen van de Zeeman:

Nog maar eens een doosje.. Maar ook hierin kan je de foto veranderen en dan ga ik er een herinneringen-doosje van maken van de relatie tussen mij en mijn vriend. €3,99

De ketting heeft een steen van donkergroen glas, ook al lijkt ie zwart op de foto. Het is een lekker lang ketting, zo draag ik er vaak. €1,99

De wol heb ik met een bijzonder doel gekocht, hopelijk kan ik jullie het resultaat over niet al te lange tijd laten zien! €0,99

Zo, wat vonden jullie van mijn aankoopjes?

En wat zouden jullie zelf ook kopen?

One thought on “Shoplog: Action en Zeeman

  1. Wat een heerlijke shoplog weer, jammer dat ik het nu pas zie (eigen schuld, veels te druk geweest!) want die verenketting had ik ook wel willen hebben en de boekjes en tape ook ❤ Maar goed, november is mijn no shop maand, dus ik ga me inhouden!

Geef een reactie

