Nieuwe stofjes!

Het kriebelde al geruime tijd om nog eens aan het naaien te slaan! Ik wilde zelf een rokje en een jurkje maken. Na eens in een Burda-boek te snollen, vond ik een leuk patroon voor een kleedje en kon ik vertrekken naar de stoffenwinkel!

De laatste tijd heb ik het enorm druk en daarom komt het er maar niet van om nog vaak te bloggen, mijn excuses!

Dir vrolijke, rode katoentje is net wat ik zocht voor een (zomer-)kleedje! Gelukkig heb ik dus nog veel tijd om dit project af te werken.. Want het ziet er naar uit dat ik het komende weken nog drukker ga krijgen door de opkomende practica! De foto komt gelukkig goed overeen met de realiteit 🙂

Dit stofje was trouwens 7€/m.

Dit lieflijke stofje met aardbeitjes en bloemetjes kon ik niet laten liggen. Het schreeuwe bijna: “neem me mee!” Ik ga er een rokje van maken! Deze stof was trouwens 7€/m.

Deze foto is niet goed zo goed gelukt… Het is een erg mooi, chique katoentje en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Het zal een rokje worden en hopelijk is het snel af, want dit wil ik eigenlijk deze winter en in de lente gaan dragen..

Deze stof kostte 8€/m.

Zo, dat waren mijn aankopen voor een tijdje, want het was toch ook een beetje een aanslag op mijn kleine portemonnee als studentje!

Ik laat jullie nog iets weten als er iets af is!

Geef een reactie

