Shoplog: Action en Zeeman

Ik had wat leuke dingetjes gespot om als kerstcadeautjes te geven op de site, dus ging ik even langs de action. En natuurlijk kwam ik met veel meer dingen thuis dan ik gepland had. Maar al bij al viel de rekening nog erg goed mee! Zoals bijna altijd het geval is in de action 🙂

Als eerste kwam ik wat leuke oorbellen tegen. Voor €0,79 kon ik ze niet laten liggen… Zeker die zwaluwen zocht ik al langere tijd!

Nu ben ik wel benieuwd naar hoe mijn oorlellen reageren.. Soms worden ze ontzettend dik van goedkope juwelen en soms reageer ik er helemaal niet op.. Ik weet wel dat ik eigenlijk enkel puur zilveren en gouden oorbellen mag dragen, maar toch is de verleiding groot om af en toe eens wat goedkopere, hippere juwelen te dragen! Beide oorbellen zijn overigens wel nikkelvrij.

En toen kwam ik langs de rayon met kerstspullen! Wow, al die instant- kertgevoelens overspoelden me zo heel plots! Voor een appel en een ei is mijn kamer nu al volledig gehuld in kerstsfeer!

Zo nam ik dit lint en een doos met kerstknijpers mee. Jammer genoeg zit er maar 1,5meter op dat lint. Maar ach, het kost toch nagenoeg niets!

Verder nam ik nog een mini-kerstboompje mee van 30cm, voor slechts €0,75! En een klein doosje met mini glazen kerstballen in zilver, rood en mat wit. Er zaten 12 kerstballetjes in voor €1,49 geloof ik. Maar ik ben vergeten om er foto’s van te maken…

Er stonden ook allerlei kleine huisjes met verlichting. En ik heb écht hard getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik er geen gekocht.

Toen ik dit kleine draakje zag, moest ik meteen aan mijn vriend denken. Een inside-joke hoor 😉 Het is een sleutelhanger met een lichtje dat ook geluid maakt. Ik ga het hem geven als kerstcadeau. Volgens mij leest ie mijn blog niet, dus komt hij het niet te weten!

Dit is de reden waarom ik naar de action móést! Kerstballen waar je je eigen foto ik kan steken! Ik heb er 4 gekocht en ik ga ze vullen met foto’s van het gezin van mijn vriend. We zijn met 6 daar thuis en het is een enorm hechte en leuke groep. Daarnaast staat er thuis altijd een erg persoonlijke kerstboom, dus is dit toch een mooie toevoeging!

Ik kon nog wel een paar truien gebruiken, want op de een of andere manier lijk ik steeds minder truien nog te hebben in mijn kast. Alsof er truien verdwijnen.. Toen liep ik dus langs die ongelooflijk chaotische kledingrayon en zag ik dit lieverdje liggen! Na even twijfelen welke kleur ik zou nemen, ben ik toch voor bruin gegaan en een dag erna ben ik er nog steeds tevreden mee! Ze is trouwens best warm, warmer dan ik verwacht had! Voor maar €9,99!

Ik moest nog een bolletje wol halen, dus ging ik gelijk ook eens langs de zeeman. Deze knalroze cardigan sprong meteen in het oog. Ik denk dat ik wel zeker 5 van zulke cardigans heb, maar die ben ik ook steeds kwijt én ik draag ze bijna elke dag. Zoiets kan je dus niet té veel hebben! Voor €9,99 gooide ik deze dan ook meteen in mijn winkelmandje.

Zo heb ik dus weer een heleboel leuke spulletjes gescoord voor slechts 25euro in totaal! En heb ik al een paar kerstcadeaus voor vrienden en familie in de kast liggen!

Geef een reactie

