Christmas tag

Christmas tag

news.gtp.gr

Om even helemaal in kerststemming te komen, tussen het studeren door, wilde ik absoluut deze tag eens invullen! Benieuwd? Maak het je gezellig en lees even mee!

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Goh, dat vind ik al meteen een moeilijke! Ik hou meer van goud, maar mijn vriend van zilver. Zelf vind ik goud ook beter bij mijn huidskleur passen. Dus sorry Lief, maar ik ga voor goud! Gecombineerd met donkerbruin 🙂

Echte kerstboom of een valse?
Een echte verliest zijn naalden én het is eigenlijk niet zo ecologisch.. Aangezien het Lief een bioloog is, kies ik toch voor een mooie, goed gevulde neppe kerstboom!

Favoriete Kerstlied?
Santa claus is coming to town! Absoluut dit nummer! Zo enorm vrolijk en zo’n meezinger.. Ik luister dan ook al 2 dagen naar kerstnummers tijdens het studeren. En ik betrap mezelf erop dat ik dit nummer veel vaker draai dan de rest.

newhambridge.co.uk

Favoriete Kerstfilm?
Zeker Home Alone! Ik hoop dat ze hem vanavond ofzo nog draaien op tv!

Uit eten of zelf koken?
Dan maar liever uit eten, maar in een klein gezellig restaurant met niet al te veel vreemde mensen om ons heen. Maar dan vind ik het weer zo erg voor de ober en de kok dat die hun kerst niet vieren samen met hun familie…

Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?
Daar heb ik nog nooit over moeten nadenken omdat ik altijd uitgenodigd wordt bij mijn familie, mijn moeder en dan nog een keer bij mijn vader, én daarnaast nog eens bij mijn vriend thuis. En eerlijk gezegd, zoveel stress om zelf een feestje te geven, dat is niet echt mijn ding.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Vroeger kon ik het echt heel slecht verbergen als het geen leuk cadeautje bleek te zijn, maar tegenwoordig ben ik met alles blij. Ik heb alles wat ik wil hebben: een goede gezondheid, een fantastisch lief, het gaat goed op school, ik ben plots megasportief geworden en mijn familie geeft om me. Alle kleine cadeautjes zijn kleine stukjes liefde die mijn familie/vrienden me geven, dus maakt het echt niet uit wat erin zit!

Als ik dan toch moet kiezen, doe dan maar een kledingstuk of iets om te naaien/haken/breien. 😉

Leukste kerstervaring tot nu?
Ik merk dat ik elk jaar meer geniet van kerst. Omdat ik ouder wordt, denk ik. En verder was het heel verrassend om, nu 3 jaar geleden, voor het eerst kerst te vieren bij mijn vriend! Vreemd, maar oh zo mooi om niet met je eigen familie te vieren, maar met een gezin dat me fantastisch goed heeft opgenomen en die me echt enorm accepteren!

Witte kerst: ja of nee?
Ja, omdat het zo lekker romantisch en sprookjesachtig is! Alleen wordt het dan wel moeilijker om nog met de fiets rond te rijden om cadeaus te gaan halen…

Kleuren in de kerstboom?
Dat maakt me echt niet uit! Ik ben alleen geen fan van oranje of paars. Maar wit, grijs, rood, goud, blauw, … ik vind het allemaal kunnen!

Jurkjes of winterse truien?
Beiden! Tijdens het studeren heb ik vaak zo’n foute, leuke, lekker warme trui aan. Tijdens de feestjes zelf dan is een jurkje wel mooier.

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
De magie is ’s morgens en laat ’s avonds op z’n best. Dus ik zou graag vroeg opstaan en laat gaan slapen… Maar met dat ik nu moet studeren voor de examens, lig ik meestal al vroeg in bed en sta ik niet te laat op.

Cadeautjes geven of krijgen?
Geven. De blik op die gezichten als anderen hun pakje openen en er blij mee zijn, dat is echt fantastisch! Ik kan zelf de dingen die ik persé nog wil hebben later nog wel kopen, dat hoef ik niet te krijgen. Geven vind ik nog leuker dan krijgen!

 

Oh, dit was leuk! Even nog in volledige kerststemming komen! Met al dat studeren, schiet mijn humeur er soms wel een beetje bij in.. Diegenen die nog willen mogen deze tag gerust kopiëren en zelf invullen hoor!

Geef een reactie

