Haken: Mickey Mouse

Als kerstcadeau gaf ik mijn schoonmoeder een zelfgehaakte Mickey Mouse, omdat ze zo gek is op alles dat met Mickey Mouse te maken heeft! Enkel gewapend met een foto, wol en een haaknaald begon ik aan dit avontuur. Gelukkig liep het goed af!

Ze was trouwens erg blij met het cadeau en ze zegt toch telkens weer te verschieten van mijn creatieve talenten. Wat een fijn compliment is dat toch!

Ik ben zelf ook heel blij met het resultaat. Het heeft me niet zozeer bloed, zweet en tranen gekost, maar ik heb er toch serieus tijd in moeten steken. En tijdens het studeren voor de examens is vrije tijd iets zeldzaams!

Misschien dat ik nog een Minnie Mouse haak voor haar verjaardag. Maar ze verjaart pas in juli, dus dat is gelukkig nog ver weg!

Zo, vinden jullie hem net zo mooi als ik?

Geef een reactie

