Wishlist Januari!

De feestdagen en cadeautjes zijn nog maar net achter de rug en ik heb mijn zinnen al op nieuwe spullen gezet. Erg hé? Kijken jullie even mee naar mijn wishlist?!

1. Een lange legging van sportstof om buiten te rennen bij deze iets koudere temperaturen. Momenteel heb ik enkel shortjes en 3/4 loopbroeken. Deze is van Kalenji en koop je dus bij decathlon. Slechts €13,95! Een shirtje met lange mouwen en fleece binnenin van hetzelfde merk kreeg ik al met kerst. Zodra de broek aangekocht is, kan ik dus goed gaan rennen bij temperaturen tot 0°C!

2. Hema-palletje met 4 verschillende kleuren oogschaduw. Ik heb mijn vorige, nog niet zo oude palletje (van Essence) laten vallen en het was niet meer te redden. De oogschaduw was helemaal verbrokkeld en uit het doosje gevallen. Aangezien ik echt alleen maar bruine en gouden oogschaduw draag, zowel in het dagelijks leven als bij speciale gelegenheden, wil ik me zo’n basic palletje aanschaffen en niet zo’n groot pallet van absolutely nude ofzo. Het kost zo’n 14 euro voor dit palletje van Hema.

3. Nieuwe sportschoenen! Dit is eigenlijk nog een cadeautje van kerst. Ik krijg een voetanalyse en mag daarna goede loopschoenen voor mijn soort van voeten uitzoeken! Hier kijk ik echt naar uit! Dit allemaal omdat mijn moeder het fantastisch vindt dat ik de 10 miles in Antwerpen ga meelopen.

4. Mijn grote liefde momenteel… Een nieuwe laptop! Het gevalletje waar ik nu op zit te typen is al zo’n 6 jaar oud en er zijn al enkele toetsen gesneuveld. Verder begint hij ook raar te doen.. Na de examens koop ik me een nieuwe laptop, opnieuw van Toshiba omdat deze al 6 jaar mee gaat! Ook volgend jaar zal hij goed dienst doen voor mijn scriptie/thesis te schrijven. En natuurlijk om te bloggen!
Dit is de Toshiba C55-A-1LL, een mooie en goed uitgeruste laptop waarop mijn oog gevallen is!

5. BB crème. Ik heb een haat/liefde relatie met BB-crème. Soms heb ik het broodnodig om wat roodheid te verbergen, maar ik heb nog geen enkele BB crème gevonden die écht bij me past. Ik zweet de crème er ook vaak erg snel af. Ook moet ik vaak met de fiets naar school (25km heen en 25km terug) dus bij de minste regen, druipt die gewoon weer van mijn gezicht af. Maar van deze BB crème van Maybelline heb ik al enkele positieve reviews gelezen, dus deze wil ik nog wel eens proberen!

 

Zo, wat staat er nog op jullie wishlist?

One thought on “Wishlist Januari!

  1. Pingback: Shoplog Kruidvat en Decathlon | Haaksterretje

Geef een reactie

