20 questions tag

Deze basic tag kon ik niet aan me laten voorbij gaan! Door deze simpele, maar kenmerkende vragen in te vullen leer je jezelf beter kennen en een beetje objectief bekijken, leuk toch!

tumblr

1. Thing you cannot leave the house without?
Dit is al meteen een moeilijke.. kleding? Ik ga vaak de deur uit zonder sleutels, gsm of portemonnee zonder dat ik het besef. Ik besef het dan ook pas als ik een smsje wil sturen of als ik mezelf buiten gesloten heb thuis.

2. Favorite brand of makeup?
Goh, als het maar budget is! Ik kan maar moeilijk geld uitgeven aan make-up want ik maak bijna nooit een potje op. Doe maar Catrice dan, daar heb ik het meeste van.

3. Favorite flower?
Een orchidee, gewoon omdat ze zo lang mooi kan bloeien en omdat ze in de mooiste kleuren voorkomt. Maar rozen vind ik ook erg mooi.

4. Favorite clothing store?
C&A en JBC. De maten zitten er goed en ik vind er vaak wel dingen naar mijn smaak. Ik heb dan ook veel basic kleding en maar weinig speciale blousen of jurkjes.

5. Favorite perfume ?
Orange sunset van Hugo Boss of Vanille Noir van Yves Rocher, beide erg zoete, vanille-geurtjes. Ik ben er gek op!

6. Heels or flats?
Hakken! Dan voel ik me veel eleganter. Maar nou geen hakken van 10cm…

tumblr

7. Do you make good grades?
Stiekem wel ja. Ik studeer nu farmaceutische wetenschappen aan de Universiteit en ik heb nog nooit een herexamen gehad en mijn laagste cijfer ooit was een 13 op 20. Dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik een goede student ben.

8. Favorite colors?
Absoluut bordeaux. Zo’n warme, zachte, volle kleur. Maar ook wel marine-blauw.

9. Do you drink energy drinks?
Ik vind ze wel lekker, maar vind ze te duur en koop ze daarom nooit. Ik blijf er trouwens ook echt niet wakker van.

10. Do you drink juice?
Sinaasappelsap drink ik wel vaak ’s morgens, ja.

11. Do you like swimming?
Ik zwem enorm graag! In de zomer kan je me altijd terugvinden in een zwembad. In de winter ligt het wat moeilijker met school en fietsen met natte haren. Het is één van mijn favoriete sporten!

tumblr

12. Do you eat fries with a fork?
Haha, néé! Ik eet mijn frietjes bijna altijd met mijn vingers. Zo moet dat gewoon in België!

13. Favorite moisturizer?
Omdat ik met eczeem zat, gebruik ik de dexeryl crème van de apotheek. Het hielp me echt erg goed. Verder gebruik ik een dagcrème van Yves-Rocher of Garnier.

14. Do you want to get married later on in life?
Absoluut! Mijn vriend zit zijn aanzoek nu al te perfectioneren zei hij me laatst nog. We zijn dan ook al 3,5jaar samen en kennen elkaar nog langer.

15. Do you get mad easily?
Ik ken best een kort lontje hebben als ik onder stress sta. Ik ben zeker niet de gemakkelijkste en geduldigste persoon op deze wereld, maar toch probeer ik zo lief mogelijk te zijn én zeg ik achteraf al-tijd sorry!

16. Are you into ghost hunting?
Goh, ik geloof wel dat er vreemde dingen gebeuren die de wetenschap nog niet kan verklaren omdat we nog niet ver genoeg staan, maar ik geloof niet in spoken.

tumblr

17. Any phobias?
Faalangst! En misschien angst om verlaten te worden. Ik studeer mezelf altijd kapot omdat ik ab-sol-uut niet wil falen!

18. Do you bite your nails?
Stiekem? Ja.. En ik moet er zo snel mogelijk mee stoppen. Tijdens mijn stage in juli in de apotheek moet ik wel nette handen hebben.

19. Have you ever had a near death experience?
Blijkbaar hing mijn leven aan een zijden draadje toen ik een longontsteking kreeg toen ik amper 3 jaar was. Maar daar weet ik natuurlijk niets meer van.
Vorig jaar heb ik ook een ongeluk met mijn scooter gehad en daar kwam ik licht gewond vanaf, maar toch zijn die seconden dat ik mezelf ‘zag’ vallen op mijn netvlies gebrand!

20. Do you drink coffee?
Nope, maar ik ben wel een fervente thee-drinker!

tumblr

Geef een reactie

