Shoplog Kruidvat en Decathlon

Ik mocht mezelf vandaag wat verwennen omdat ik vandaag mijn moeilijkste examen had van mijn volledige opleiding en het ging gewoonweg super! Reden genoeg om wat geld uit te geven en mezelf te belonen hé?

Ik ben meteen even gaan kijken naar de sierraden en ja hoor, er stond een deel in solden afgeprijsd! Dit was het leukste duo en nam ik mee voor slechts 2euro. Ik kan maar niet beslutien welke ik het leukste vind! Ze komen trouwens van €3,95! Dus dat was 50% korting!

De bruine oorbellen vind ik wel beter bij me passen eigenlijk 🙂

Jullie konden een hele tijd geleden al lezen over mijn vanille-passie! Toen ik shampoo met vanillegeur zag staan, kon ik deze dus ook niet zomaar achter me laten. Hij ontwart je haart en verzorgt beschadigde punten, ook net goed voor mij haar! Mijn moeder zei altijd dat ik ‘knoopjeshaar’ had. Je kan het uren staan kammen en steeds maar knopen blijven tegenkomen.

Ondertussen heb ik hem al gebruikt- wat ben ik toch ongeduldig- en hij ruikt eigenlijk voornamelijk naar papaya. Dat ruikt ook niet slecht natuurlijk, maar ik vind het wel jammer dat het niet zo vanille-achtig geurt als ik had gedacht. Verder is mijn haar nu het droog is, wel erg zacht! Meteen na het wassen, voelde het erg ruw aan en had ik wat schrik dat mijn haar recht omhoog zou staan, gelukkig niet dus!

De shampoo kostte €2,89.

In mijn wishlist van enkele dagen geleden, kon je lezen dat ik graag de BB crème van Maybelline wilde. Nou, deze was op in het kruidvat, dus zocht ik wat verder rond. Op een gegeven moment had ik de BB-crème van NYC vast, maar dat was een vuile tube, dus pakte ik dezelfde, maar propere tube erachter en thuis ontdekte ik dat het geen BB-crème maar een foundation was.

Maar na 1x te gebruiken bevalt het me wel! Hij dekt redelijk goed en ik heb niet het ‘maskergevoel’. Hij was slechts €3,99. Ik ben benieuwd hoe de foundation reageert op zweet/ regen.
Gelukkig heb ik wel de juiste kleur voor mijn gezicht meegebracht, anders had het wel weg gesmeten geld geweest!

Het was trouwens moeilijk om een goede foto te maken want de tekst is in goud en glinstert dus enorm!

Dan bracht ik nog dit palletje mee. Het was me vooral te doen om de 2 meest rechtse kleuren. Ik draag graag smokey eyes, maar ik had niet echt het juiste palletje om dat uit te voeren. Hopelijk nu dus wel! Voor dit palletje heb ik €4,29 betaald.

Deze mega-schattige pyjama kon ik niet laten liggen! Kijk nou toch, een uiltje op een slaapjurkje! Ik en dat kleedje zijn een match made in heaven! Het kleedje is trouwens donkergrijs en komt tot 10cm boven mijn knieën. Het heeft een V-hals en het ziet er gewoon enorm leuk uit. Mijn vriend vindt het ook super! En dat voor maar €2,99!

Nog wat hersenloos leesvoer voor tijdens/ na de examens. Historische romannetjes voor €0,99. Gewoon leuk om even je gedachten opzij te kunnen zetten met zo’n kort hyperromantisch verhaaltje. Eventjes de wereld vergeten en terug gevoerd worden naar het verleden. Ja, ik ben dat type hopeloze romanticus.. zucht.

Deze looplegging wilde ik al een hele tijd en enkele dagen geleden zette ik ze dan ook op mijn online wishlist. Dat kan je hier lezen. Ze zit wel ongelooflijk strak rond mijn billen en je kan er elke vorm doorheen zien. Ik ga dus maar een shortje of een lang sport T-shirt erover heen dragen. Verder zit ze ongelooflijk goed, zit er een zakje binnenin om sleutels/ mp3 weg te steken. Ik ga er vanavond al meteen mee sporten! Ze kostte trouwens €13,95. En ik zag nog enorm leuke shortjes hangen van nike voor slechts 10 euro! Maar enkel nog in een maatje XL en dat was toch écht wel te groot voor me.

Niet letten op mijn figuur.. Ik ben nog steeds niet waar ik wil zijn op fysiek vlak. Maar ik ben ondertussen al 8kg kwijt ten opzichte van exact een jaar geleden, dus dat vind ik nog altijd een enorme prestatie van mezelf!

Zo, genoeg beloond nu.. Helaas moeten we meteen weer aan de slag met een nieuwe cursus!

Geef een reactie

