Wat als je de lotto won?

Stel dat je plots veel geld wint, wat doe je er dan mee? Wat zou ik ermee doen?

Als eerste zou ik voor ieder van mijn familie en mijn vriend iets zoeken dat ze al lang willen maar dat ze gewoon niet konden betalen. Ik wil hen bedanken voor alle goede zorgen en steun die ze me altijd gaven!

Maar verder zijn er natuurlijk ook wel een paar dingetjes die ik voor mezelf wel wil kopen!

tumblr

Zo zou ik dan eindelijk zonder naar de prijs te kijken kunnen gaan shoppen voor sportoutfits! Momenteel passen veel loop-kledingstukken gewoon niet samen of zijn ze al best oud. En ik zou schoenen op maat laten maken! Ik heb nogal platvoeten en dat maakt dat een gewone loopschoen eigenlijk niet voldoende is voor mij.En mijn nieuwe schoenen zouden best fancy mogen zijn!

Oh ja, en een waterfles van victoria’s secret! Die zijn ongelooflijk mooi!

En dan zou ik wat meer geld kunnen uitgeven aan gezond eten!

Ik zou op reis gaan naar Canada, Nieuw-Zeeland, Mongolië, Zuid Afrika en Brazilië. Die landen trekken me énorm hard aan! Hopelijk krijg ik in mijn leven nog de kans om deze prachtige plekjes te bezoeken! Liefst samen met mijn vriend 🙂

 

tumblr

Dan zou ik mezelf ook een betere spiegelreflexcamera aanschaffen. Momenteel voldoet mijn bridge camera nog wel, maar toch ben ik af en toe beperkt in mijn mogelijkheden, vind ik. Ook zou ik dan photoshop aankopen en niet meer met GIMP werken om foto’s te bewerken op mijn computer.

 

Ik zou wel nog steeds gaan werken. Het lijkt me maar saai om de hele tijd thuis te zitten. Maar misschien wel wat minder vaak gaan werken. En daarnaast heb ik wel al 3,5 jaar lang hard geknokt om dit diploma te halen, dus wil ik niet dat al die tijd verloren is!

Zo, wat zouden jullie doen met zoveel geld?

 

Geef een reactie

