TAG: 25 random vragen

tumblr

Deze tag komt van Fablouise en leek me erg leuk om in te vullen!

 Heb je huisdieren?
Ja! 2 katten! Een hele dikke rosse; dus ook Garfield genaamd en een kleine zwarte kater: Flodder.

♥ Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen

Een hele dikke cursus; mijn gsm en een flesje water.

♥ Hoe is het weer op dit moment?
Het is momenteel buiten donker aan het worden en het regent hier al de hele dag. Suf weertje dus.

♥ Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Ja! Ik heb mijn rijbewijs; maar ik heb geen auto. Ik leen de auto van mijn moeder of vader als ik eens ver weg moet of als ik ’s nachts ergens naartoe moet. Ik heb nog geen ongeluk gehad met de auto. Wel al eens met mijn scooter…

♥ Hoe laat stond je vanmorgen op?
Om 8u00; standaard in de examenperiode voor mij.

♥ Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond; na de fitness!

♥ Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Frozen! Een hele leuke Disney-film. 🙂

♥ Wat staat er in je laatste smsje?
“Haal jij brood en vlees in de winkel?”

♥ Wat is je ringtone?
Demi Lovato- Give your heart a break. Deze tune begint redelijk luid en dat is waarom ik hem koos!

♥ Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja! Peru de voorbije zomer! Verder ben ik al vaak naar Frankrijk; Spanje; Duitsland en Nederland geweest.

♥ Hou je van sushi?
Nog nooit geprobeerd; maar dat ben ik eigenlijk ook niet van plan. Er zit vaak soja/sojasaus in en daar ben ik allergisch voor.

♥ Waar doe je je boodschappen?
Vaak bij Aldi en anders bij Delhaize.

♥ Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee. Ik nam vroeger wel iets voor mijn allergie en daar werd je ook slaperig van.

♥ Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb 1 broer; 2 stiefbroers en 2 stiefzussen!

♥ Heb je een gewone computer of laptop?
Ik heb een enorm oude laptop momenteel. Er staat een nieuwe; gewone laptop op het verlanglijstje.

♥ Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
22!

♥ Draag je contactlenzen of een bril?
Contactlenzen; maar ik heb wel een bril liggen voor noodgevallen.

♥ Verf je je haar?
Nee. Vroeger heb ik het wel zwart geverfd. Dat was mijn punk-periode!

♥ Vertel iets over je planning van vandaag
Studeren; studeren en studeren. Jammer genoeg.

♥ Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Goh; bij de laatste zielige film waarschijnlijk. Ongeveer een weekje geleden; denk ik. Ik huil heel snel als er iemand sterft in een boek/film.

♥ Wat is de perfecte pizza?
Pizza met ham; tomaat en mozarella!

♥ Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Goh; voor geen van beide kan je me warm krijgen hoor. Doe maar een cheeseburger dan.

♥ Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee; dan ben ik de dag erna écht niet te genieten! Ik heb wel al een paar keer maar 2 uurtjes geslapen per nacht door een familiefeestje.

♥ Wat voor kleur ogen heb je?
Donker bruin.

♥ Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ik proef wel het verschil; maar ik drink amper cola. Het kan me ook niet zoveel schelen of het nou Pepsi of Coca Cola is.

 

Zo; vond je dit een leuke tag? Kopieer hem dan en vul hem zelf in!

2 thoughts on “TAG: 25 random vragen

Geef een reactie

