Wishlist: sport!

De laatste weken ben ik naast het studeren erg hard bezig met sporten en fitspiration op tumblr. Iedereen lijkt er altijd enorm leuke outfits te dragen om zichzelf in het zweet te werken!

En als ik dan in mijn eigen kledingkast kijk, merk ik dat ik veel oude T-shirts gebruik als loopshirtje. Ik denk dat ik slechts 2 “echte” sportshirtjes heb. En natuurlijk past niet alles zo leuk bij elkaar. Een zwarte broek, een rood shirtje, blauwe schoenen en bruine sokken. Jep, tijd voor wat nieuwe kledij! Dat werkt ook altijd heel motiverend als je je gewoon goed voelt en als je iets hebt om te ‘showen’.

Nou heb ik eigenlijk nog maar net nieuwe ‘professionele’ hardloopschoenen gekocht.. Maar die vind ik echt lang niet zo mooi als deze nike’s. Stiekem wil ik deze nike’s ook nog, want dan kan ik mijn outfit ook lekker laten matchen met mijn schoenen. Maar opnieuw geld uitgeven aan nieuwe schoenen, dat vind ik er wel wat over.

Die leuke shirtjes van blogilates! Train like a beast, look like a beauty! Jammer genoeg vind ik ze best duur en koop ik niet graag via het internet. Maar, ik ga proberen ze zelf te maken met transferpapier! Ik laat jullie nog wat weten als het gelukt is.

En dan.. Ja die sport-BH van de H&M. Ik zou hem eigenlijk als kort topje over een stevige sport-BH dragen, aangezien ik gehoord heb dat ie niet zo strak zit. Die staat al langer op het lijstje, maar ik vond mezelf te dik om met blote buik te gaan hardlopen/fitnessen. Onderhand is mijn buik lekker stevig aan het worden en tegen de zomer zie ik mezelf wel in die top hardlopen aan het strand/in het bos! Hopelijk komt het dus zo ver!

Maar eerst moet ik nog wat sparen voor mijn laptop, die nog op een ander verlanglijstje staat. Dus ik zet mezelf 2 maanden op ‘dieet’ als het op uitgaven aankomt!

Geef een reactie

