Tag: hoe fake ben jij?

Ik gebruik wel wat make-up, vooral als ik naar school/werk moet. Maar hoe fake ben ik nou eigenlijk? Ik zag deze tag voorbij komen op een beautyblog en besloot hem ook maar eens in te vullen!

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee en dat ben ik ook niet van plan. Mijn borsten hadden wel een maatje groter mogen zijn, maar het is nu eenmaal zo. Tijdens het sporten ben ik namelijk wel blij met mijn cupmaat. Een vriendin van mij had echter een G-cup en kreeg rugproblemen, zij heeft natuurlijk wel een ingreep laten uitvoeren en dat vind ik maar normaal ook eigenlijk.

Gebruik je valse wimpers?
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan. Het kan gewoon niet goed zitten én niet handig zijn om aan te brengen. Ik ben blij met mascara en eyeliner.

Draag je haarextensions?

Nee, ik heb wel een tijd clip-ins gebruikt omdat ik vind dat ik wat dun haar heb. Maar het was zoveel werk dat ik het na een tijdje maar heb opgegeven. Ze stonden mijn vriend daarbij wel prachtig bij carnaval! Hij heeft per toeval net dezelfde haarkleur als ik.

Gebruik je iedere dag make-up?

Ja, tenzij tijdens het blokverlof; want dan moet ik 6 weken niet de deur uit. Op een normale dag gebruik ik enkel BB-crème, eyeliner en mascara. Eventueel concealer als ik donkere kringen onder mijn ogen heb.

frockofages.blogspot.com

Kan je nog zonder make-up?

Als ik de deur niet uit moet of ik ga enkel met familie weg, vind ik het geen probleem. Ik vergeet zelfs af en toe nog wel eens dat ik geen make up op heb.

Draag je nepnagels? 

Nope! Het lijkt me niet gezond, maar het lijkt me wel een droom dat je nagels er altijd goed uit zien..

Verf je je haar?

Nu niet meer. Ik verfde mijn haar vroeger zwart/ heel donker bruin. Dat was mijn punk-periode, zeg maar. Maar momenteel zit ik er weer aan te denken om mijn zout/peper-haar weer een chocolade-kleurtje te geven. Jammer dat het zoveel werk is..

Ga je onder de zonnebank?

Nee, het is niet zo gezond en ik heb niet zo’n behoefte aan een kleurtje. Ik deed het vroeger wel voor mijn eczeem.

Gebruik je zelfbruiner?

Ja! Mijn benen worden echt melkwit in de winter anders, terwijl mijn buik en armen hun kleurtje van de zomer redelijk goed behouden.

Heb je tattoos?

Nee, maar ik zit er wel aan te denken… Maar ik heb nog geen concrete plannen en ik weet niet of ik het ooit wel ga aandurven.

Heb je piercings?

Nee.

Hoe fake ben je? 

Blijkbaar heb ik nogal veel ‘nee’ kunnen antwoorden! Tegenover mijn vrienden en familie – daar gebruikt niemand make-up of kleurt er niemand zijn haar- ben ik best een beautygekje, maar dat valt dus nogal goed mee als ik dat vergelijk met de rest van de wereld!

En, hoe fake ben jij?

One thought on “Tag: hoe fake ben jij?

  1. Haha, wat een grappige tag, en die voorbeelden van vrouwen die erbij staan zin echt heel erg! Ik ben zelf echt totaal niet fake, ga heel vaak zonder make-up de deur uit ook al kan ik lekker tutten op zn tijd ook wel waarderen 🙂

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

