Playlist: work out!

weheartit.com

Ik hoor graag nieuwe, hardere nummers tijdens het hardlopen. Ik zet even mijn nieuwste aanwinsten op mijn ipod op een lijstje. Ik zet ze even op een rijtje hier!

Ik moet zeggen dat ik wel fan ben van Katy Perry. Ik luister enorm naar de teksten tijdens het lopen. En ze heeft vaak van die ‘verborgen woede’ in haar nummers zitten, daar ga ik vanzelf sneller van lopen!

Hey brother heb ik ondertussen al grijs gedraaid, dus werd het tijd voor een nieuw nummer van Avicii om te blijven hangen in mijn hoofd! Maar ik moet zeggen dat ik nog gekker was van Hey brother.

Ik ben fan van Katy Perry, maar dól op Demi Lovato! Ze doet me stiekem altijd een beetje aan mezelf denken. Toen ik dit liedje op de radio hoorde, moést ik het hebben op mijn ipod!
Let it go van de Disneyfilm Frozen, is ook ingezongen door Demi Lovato en dat vind ik ook een tof nummer!

Lekker als een wilde tijger gaan rennen, yaheeeee!

Dit nummer is al een tikkeltje langer in de omloop, maar eens je de videofilm gezien hebt, ben je gewoon verkocht! Ik beeld me in dat ik dat kleine teddybeertje ben tijdens het rennen!

One Republic, daar heb ik wel meerdere nummers van, maar dit is nu veruit mijn lievelingsnummer. Dat elektrische deuntje stuurt een sterk signaal langs mijn rug naar beneden en zorgt dus voor tintelingen!

 

Ik kies dus niet voor echte elektro/upbeat nummers omdat dat gewoon niet mijn stijl is. Maar hé, misschien houden jullie ook wel van deze muziek tijdens het rennen?

Geef een reactie

